Конкурс на закупівлю канцелярських товарів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Anastasiya91

417688083_780127077503361_2251531955662214459_n
Конкурс на закупівлю канцелярських товарів

Громадська організація «Клуб рибалок України»,
(далі ГО «КРУ»), код ЄДРПОУ 42261174 оголошує конкурс на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (GCA) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах».

Дата оголошення конкурсу: 26 липня 2024 року

Місце проведення: м. Суми

Місце надання послуги: м. Суми

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності України, які мають бути належним чином зареєстровані за законодавством України, мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕДи, мають в наявності необхідні за запитом канцелярські товари.

Необхідна кількість – Специфікація зазначена в Конкурсній формі формі. До специфікації внесено список товарів розрахований на 1 комплект. Закупівля передбачає 25 таких комплектів.
Термін постачання: 10 липня 2024 року.

Термін подання конкурсних пропозицій: 5 (п’ять) календарний днів включно з днем оголошення – до 01 липня 2024 року включно.

Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 13:00 години 01 липня 2024 року, розгляду не підлягатимуть.

Вимоги до Учасників:

Канцелярські товари повинні постачатись суб‘єктом підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України, який має досвід роботи у відповідній сфері, має відповідний КВЕД, має можливість поставити товар у вказаний в договорі місці та строк, можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір, рахунок, видаткову накладну тощо).

Конкурсні пропозиції повинні мати наступну інформацію:

1) комерційну пропозицію, яка повинна відповідати вимогам викладених у «Конкурсна форма» до запиту;
2) комерційна пропозиція має бути оформлена українською мовою та скріплена підписом та печаткою;
3) реєстраційні документи:
виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
свідоцтво про державну реєстрацію юридичної особи;
копія довідки чи свідоцтва платника єдиного податку, копія витягу з реєстру платників податку;
довідка про відкриття рахунку/реквізити банку;

4) постачальник має бути зареєстрований на підконтрольній території України;

Скановані копії реєстраційних документів надаються разом з загальним пакетом документів тендерної документації.

Якщо до конкурсної пропозиції не буде прикріплено вищезгадані реєстраційні документи, то така пропозиція не буде розглянута.

Оплата поставлених канцелярських товарів здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі на р/р постачальника.

Перевагу буде надано постачальнику, який запропонує найкраще співвідношення ціни та якості товару, умов оплати (при рівних умовах перевагу буде надано постачальнику, який запропонує оплату послуги – по 100% післяплаті).

Конкурсна форма, зразок для заповнення https://drive.google.com/drive/folders/1-NNASylLB3VWoLPzg9L30PpGFYVEHKWP?usp=drive_link

ГО «КРУ» докладає зусиль із запобігання, виявлення та вжиття заходів проти всіх випадків шахрайства та зловживань.

Конкурсні пропозиції повинні бути надіслані з темою листа «Конкурс на закупівлю канцелярських товарів в м. Суми в рамках проекту UKR/PCA2023192/PD202329-1 «Створення 5 цифрових навчальних центрів (DLC) для забезпечення доступу до цифрового та надолужуючого навчання для 4000 дітей у Донецькій області (GCA) надання комплексних послуг соціального захисту в Сумській області у віддалених районах»» на електронну адресу: [email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected].

У разі запитань звертайтеся на електронну адресу: [email protected] в копію обов’язково ставити: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на поточний ремонт приміщень місць тимчасового проживання ВПО та евакуйованих осіб

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)