Спеціаліст/-ка з контролю витрат в межах виконання Програми USAID «РАДА: наступне покоління»

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
OlgaS

Vacancy_dfrfycsz(2) prostirjob
Спеціаліст/-ка з контролю витрат в межах виконання Програми USAID «РАДА: наступне покоління»

Метою Програми є просування «наступного покоління» реформ, які нададуть можливість Верховній Раді України (ВРУ) стати сучасною, ефективною інституцією, яка сприятиме підзвітності та демократичному розвитку в Україні.  

Діяльність Програми базується на виконанні трьох основних цілей:  

  1. Підвищення рівня залученості виборців до законодавчого процесу, включаючи кращу та системну взаємодію між народними депутатами та їх виборцями, зокрема окремими особами, громадянським суспільством та бізнес-асоціаціями. 
  2. Зміцнення та розширення аналітичного та контрольного потенціалу ВРУ для забезпечення повного законодавчого циклу. 
  3. Підвищення рівня ефективності та результативності виконання ВРУ своїх визначених Конституцією функцій шляхом використання технологічних, інноваційних рішень та сучасних комунікаційних підходів. 

ЩО ТРЕБА РОБИТИ:   

  • Контролювати виконання бюджету проєкту.
  • Розробляти процеси і процедури для контролю витрат.
  • Комунікувати з фінансовими і програмними менеджерами для якісного планування діяльності та бюджету проєкту.
  • Створювати прогнози бюджету проєкту та звітувати щодо них на регулярній основі (щотижня, щомісяця, щокварталу). Досвід роботи з бюджетом проєкту є обов’язковим.
  • Інтерпретувати, підготовлювати та представляти звіти про витрати.
  • Аналізувати витрати і представляти результати аналізу колегам з інших юнітів.
  • Надавати підтримку проєктним командам у веденні витрат, прогнозів, бюджетів та електронних таблиць, за необхідності інформуючи відповідні сторони.

МИ ОЧІКУЄМО, ЩО ВИ:   

  • Маєте повну вищу освіту — бажано економічну чи фінансову. 
  • Чудово володієте програмою MS Excel. 
  • Знаєте англійську мову на рівні Upper-intermediate і вище. 
  • Маєте розвинені аналітичні навички й уважні до деталей. 
  • Можете запропонувати рішення, щоб досягти найкращого результату. 
  • Хочете працювати в команді й проявляти ініціативу. 

Досвід роботи в громадських організаціях або бізнес сфері від 1-го року буде перевагою.  

Будемо раді разом із професіоналами та ціннісними особистостями впливати на розвиток держави.  

Пропонуємо конкурентоздатний і своєчасний гонорар, можливість розвитку й навчання; прагнемо довготривалої співпраці. З радістю візьмемо в команду й працюватимемо разом 5 днів на тиждень у гібридному форматі.  

ЯК ПОДАТИ ЗАЯВКУ:  

Будь ласка, надсилайте супровідний лист та резюме на адресу [email protected] до 24 червня 2024 р. у темі повідомлення зазначте “Cost controller”. 

«Інтерньюз-Україна» є однією з найбільших громадських організацій, яка працює у сфері медіа та комунікацій в Україні з 1996 року. Серед партнерів організації — Представництво Європейського Союзу в Україні, USAID, ЮНІСЕФ, Міжнародний фонд «Відродження», Рада Європи, посольства країн-членів ЄС, Британська Рада.


Останні публікації цього розділу:

Послуги тренера/ки для проведення он-лайн тренінгу з адвокації та підтримка в розробці адвокаційної кампанії

Юрист/ка

Фахівець/чиня мобільної команди

Менеджер/ка ветеранського проєкту Addex

Deputy Director оn Municipal Infrastructure

Вакансія: Coordination and Liaison Advisor