Тендер на послуги з постачання техніки та обладнання

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-10-300x225
Тендер на послуги з постачання техніки та обладнання

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на послуги з постачання техніки та обладнання в межах проєкту «РАДА: наступне покоління»,  що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID)».

МЕТА: вибір підрядника для надання послуг з постачання техніки та обладнання на період травня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обраний підрядник надаватиме послуги щодо постачання техніки та обладнання. Детальний перелік тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; реєстраційні документи; документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 7 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_постачання техніки».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері постачання товарів.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Івана Дегтярьова за електронною адресою: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Пошук партнерів для закупівлі будівельних матеріалів. Запрошуємо до співпраці!

Закупівля системи постурографічної

Закупівля пристроїв для активної реабілітації та терапії

Закупівля апарату для тривалої пасивної розробки суглобів нижніх кінцівок

Закупівля інтерактивної реабілітаційної дошки

Тендер: розробка інтерфейсів для чотирьох регіональних електронних каталогів (е-каталогів)