ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Юриста-консультанта гарячої лінії”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
integration.center

тендер-tender-ntylth3
ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” шукає надавача послуг “Юриста-консультанта гарячої лінії”

ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” ШУКАЄ НАДАВАЧА ПОСЛУГ “ЮРИСТА-КОНСУЛЬТАНТА ГАРЯЧОЇ ЛІНІЇ”

Замовник послуг: ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” в рамках проєкту “Багатогалузева та адресна секторальна гуманітарна допомога для вразливих категорій ВПО, які постраждали внаслідок конфлікту в Україні та проживають у колективних центрах Рівненської області” в рамках виконання умов Угоди                                     № CBPF-UKR-24-S-NGO-27442 за фінансової підтримки Управління ООН з координації гуманітарних справ (ОСНА).

1. Умови надання послуг та здійснення оплати: 

1.1. Оплата послуг, зазначених в цьому оголошенні, здійснюється на основі Договору про надання послуг. 

1.2. Вартість послуг, обумовлених Договором, визначається із кількості наданих консультацій для ВПО та/або осіб, які постраждали від війни. 

1.3. За умовами Договору надавач послуг зобов’язується надати Замовнику Послуги на основі Технічного завдання (описаного нижче в оголошенні). 

1.4. Підтвердженням фактичного надання і отримання послуг є оформлений Акт про надані послуги.

1.5. Оплата послуг здійснюється за безготівковим розрахунком після надання та прийняття у повному обсязі послуг та підписання Акту про надання послуг. 

2. Кількість потенційних надавачів послуг в рамках конкурсу: Планується підтримання пропозицію одного надавача послуг. 

3. Кваліфікаційні вимоги, технічне завдання та критерії оцінки знаходяться в розгорнутому Оголошення 5

4. Перелік документів, які необхідно подати: 

4.1. Заповнений, підписаний та відсканований Додаток 1 до оголошення  

4.2. Заповнена, підписана та відсканована інформація щодо вартості наданих послуг за два роки за встановленою формою (Додаток 2 до оголошення) та Деталізація розрахунку вартості консультацій (Додаток 3 до оголошення). 

4.3. Усі документи, які вимагаються Додатком 1 до оголошення (зокрема резюме та дипломи/сертифікати, реєстраційні документи ФО або ФОП).

4.4. Лист про відповідність. 

5. Особливі умови: 

5.1. Документи подаються в паперовому вигляді у запечатаному конверті на адресу 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а (кур’єрською поштою або власноруч).

5.2. Термін надання послуг: травень 2024 року – березень 2025 року.

5.3. Термін подання документів: до 10 травня 2024 року, реєстрація документів завершується о 15:00 год. Документи, подані пізніше зазначеного терміну, розглядатися не будуть.

Розкриття пропозицій відбудеться о 14:00 год. 13 травня 2024 року за адресою: 33028, м. Рівне, вул. Словацького, 3а.

Пропозиції в електронній формі не приймаються!

За додатковою інформацією звертатися в ГО “ЦЕНТР ІНТЕГРАЦІЇ” до відповідальної особи по закупівлям Катерини Трофіменко за телефоном +380686800806 або на пошту [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Закупівля послуг з проведення навчальних курсів на тему раннього втручання для фахівців команди раннього втручання

Тендер на закупівлю обладнання

Закупівля канцтоварів, матеріалів для творчості, устаткування, ігор та іграшок за рамковим договором

Тендер на закупівлю послуг з тимчасового розміщення (проживання) та харчування для учасників програми “Кемп+”

Тендер на укладання разового договору з поточного ремонту санвузлів на першому поверсі в приміщенні Ізмаїльської гімназії №14 з початковою школою Ізмаїльського району Одеської області (Гімназія №14 м. Ізмаїл)

Подовження терміну подачі пропозицій по тендеру на закупівлю реабілітаційного обладнання для медичних закладів