Організаційний/а менеджер/ка, помічник/ця керівника

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Mezha

Організаційний менеджер
Організаційний/а менеджер/ка, помічник/ця керівника

Центр демократичних змін “Межа”  шукає в команду організаційного менеджера/помічника керівника.

Обов’язки:

  • планування, координація робочих зустрічей та заходів; 
  • координація закордонних відряджень (підготовка маршрутів, замовлення квитків, готелів, логістика, за потреби – візове оформлення); 
  • координація відряджень працівників, підготовка супровідної документації; 
  • участь в організації заходів, в тому числі логістика учасників, бронювання житла тощо;
  • ділове листування, робота з вхідною / вихідною кореспонденцією; 
  • комунікація з організаційних питань, забезпечення життєдіяльності офісу; 
  • підготовка документів, звітності, робочих матеріалів;
  • збір та аналіз інформації за проханням команди;
  • організаційне забезпечення процесів формування команди; 
  • виконання інших операційних заходів та доручень керівництва.

  Вимоги:

  • релевантний досвід роботи не менше 1 року буде перевагою (але також розглянемо кандидатури випускників ЗВО);
  • високі комунікативні та організаційні навички; 
  • досвід організації заходів буде перевагою; 
  • уважність до деталей; 
  • відмінні письмові (розробка документів), презентаційні навички та навички планування; 
  • високі організаторські здібності, орієнтованість на результат; 
  • вміння працювати в режимі багатозадачності і визначати пріоритети;
  • вільне володіння українською, англійська –  Intermediate і вище.

Умови роботи: 

  • оплата – 25-35 тисяч гривень, визначається за результатами співбесіди з урахуванням досвіду кандидата;
  • full-time зайнятість;
  • робота з офісу, 1 день на тиждень – дистанційно;
  • співпраця на умовах контракту з ФОП;
  • випробувальний термін 1−2 місяці.

Наші переваги: 

  • робота, яка відповідає на актуальни виклики, має практичні позитивні результати та дає можливість впливати на майбутнє України;
  • регулярний перегляд оплати в залежності від ефективності та особистого вкладу;
  • дружній колектив, націлений на спільний результат;
  • комфортний офіс в центрі Києва (зі смачною кавою);
  • нульова толерантність до корупції та будь-яких проявів дискримінації.

Етапи конкурсного відбору:

  • відбір кандидатів за резюме та мотиваційним листом;
  • співбесіда з керівництвом організації.

Ваше резюме та мотиваційний надсилайте до 05 травня 2024 року на [email protected]. У темі листа обов’язково зазначте “Організаційний менеджер, помічник керівника”.

Чекаємо на ваші резюме!


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України