Тендер на надання послуг з організації заходу

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-1-11
Тендер на надання послуг з організації заходу

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з організації заходу в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з організації заходу «Парламентсько-муніципальний діалог «Житло для внутрішньо переміщених осіб» в Закарпатській області з 14 травня по 17 травня  2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з організації заходу, а саме:

  • проживання; 
  • харчування;
  • оренди конференц-залів.

Детальний опис послуг тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка; детальна цінова пропозиція відповідно до технічного завдання; реєстраційні документи; портфоліо/документ, що підтверджує досвід надання послуг;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 1 травня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_організація заходу 14-17.05».

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Оплата послуг здійснюється ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/акту/рахунку про надання послуг шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати фізичні особи-підприємці (ФОП) та юридичні особи.

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати надання послуг у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ганни Дьомочки за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Стартап Акселератор та бізнес-гранти для відновлення або відкриття власної справи

Грантова та Навчальна програми Агро-бізнес навичок

Консультаційні послуги з технічної допомоги щодо розробки та інтеграції IT-рішень в Республіці Таджикистан / Consulting services on development and integration of digital tools in the Republic of Tajikistan

Відкритий тендер на укладання рамкової угоди на закупівлю Мобільних телефонів та аксесуарів до них

Відкритий конкурсний відбір на закупівлю обладнання - меблі, спортивне обладнання (м. Дніпро, м. Одеса)

Закупівля сумок та рюкзаків для ноутбука