Тендер на надання послуг з впровадження Human Resource Management System (HRMS)

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

prostirtender tender_ntylth(3)
Тендер на надання послуг з впровадження Human Resource Management System (HRMS)

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на надання послуг з впровадження Human Resource Management System (HRMS) в межах діяльності Організації.

МЕТА: вибір фахівців для надання послуг з впровадження Human Resource Management System (HRMS) впродовж травня 2024 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники надаватимуть послуги з впровадження HRM-системи, яка допоможе оптимізувати та автоматизувати процеси управління персоналом. Детальні параметри тут.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

  • містять повний пакет документів, а саме: заповнена заявка, реєстраційні документи, презентація/детальний опис пропонованої HRMS;
  • заповнені українською мовою;
  • закріплені підписом та печаткою;
  • вчасно надіслані електронною поштою.

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 30 квітня 2024 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_HRMS». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність виконувати роботи у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг.
  • Якість надання послуг.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Оксани Сахацької за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю послуг з розробки організаційної структури

Тендер на закупівлю садового обладнання для місця тимчасового проживання Вінницької області

Тендер на закупівлю будівельних робіт та поточного ремонту будівель дитячих закладів освіти

Тендерне оголошення про проведення відкритого тендеру на ремонтні роботи та матеріали для ремонту ветеранського простору (оновлене)

Тендер на закупівлю вуличних майданчиків та спортивного обладнання для місць тимчасового проживання Вінницької області

Тендер на закупівлю побутової та садової техніки для місць тимчасового проживання Вінницької області