Тендер на бізнес-супровід 15 бізнес-проектів ВПО

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
nataliatsar

тендер
Тендер на бізнес-супровід 15 бізнес-проектів ВПО

ТЕНДЕР НА БІЗНЕС-СУПРОВІД 15 БІЗНЕС-ПРОЕКТІВ, ЗАСНОВНИКАМИ ЯКИХ Є ВПО, УЧАСНИКИ АТО ТА ЧЛЕНИ СІМЕЙ УЧАСНИКІВ АТО

Місто                                 Львів

Максимальна сума      Не вказано

ОПИС

Бізнес-супровід проводиться в рамках проекту НОВИЙ ВІДЛІК 2  (www.bc-club.org.ua/novyy-vidlik-2) для внутрішньо переселених осіб, демобілізованих учасників  АТО або членів сімей учасників АТО (дружина/чоловік учасника), котрі хочуть або уже розпочали стартап проекти. Проект реалізовує ГО «Клуб Ділових Людей»  за фінансової підтримки МФ «Відродження».

Ціль проекту НОВИЙ ВІДЛІК

Мета проекту – підвищення відсотку самозайнятих осіб та рівня розвитку мікропідприємництва серед категорій населення, які найбільше постраждали від конфлікту на Сході України: ВПО, учасники АТО та члени сімей учасників АТО (чоловік/дружина)/

Завдання бізнес-супроводу:

  1. На основі попередньо сформованих бізнес-планів сприяти запуску/розвитку стартап-проектів ВПО, демобілізованих учасників АТО або членів їх сімей (дружина/чоловік учасника)
  2. Мінімізувати ризики для ВПО, демобілізованих учасників АТО або членів їх сімей (дружина/чоловік учасника) при запуску/ розширенню власної справи.

Кількість проектів                              15

Тривалість бізнес-супроводу           18 тижнів

Старт бізнес-супроводу                    4 липня 2016

Об’єм бізнес-супроводу                   3 години для кожного із 15 проектів на тиждень або всього 810 годин бізнес-супроводу протягом 18 тижнів.

Адреса проведення проекту             Львів, вул. Зелена, 109

ВИМОГИ ДО ВИКОНАВЦЯ

  1. Наявність досвіду в підрядника у бізнес-супроводі стартап-проектів. Спеціалізація підрядника – навчання та консалтинг SME (малий та середній бізнес).
  2. Бізнес-супровід усіх 15-и проектів має реалізовуватись одним підрядником, який в свою чергу може залучати власних експертів до виконання його елементів.
  3. Підрядник та його експерти повинні мати практичний досвід у бізнесі та/або у консалтингу.

ДОКУМЕНТИ, ЩО НЕОБХІДНО ПОДАТИ

  1. Установчі документи юридичної особи, що подається на тендер.
  2. Опис концепції бізнес-супроводу та його формату (у довільній формі).
  3. Комерційна (цінова) пропозиція (із розрахунку вартість за 1 годину роботи експерта).
  4. Опис у довільній формі досвіду підрядника у реалізації схожої консультаційної діяльності/ у роботі з цільовою аудиторією проекту.

ПРИ ВИБОРІ ПІДРЯДНИКА БУДУТЬ ПРИЙМАТИСЬ ДО УВАГИ ТАКІ ФАКТОРИ:

  1. Досвід підрядника в бізнес-супроводі стартап проектів для SME (вага фактору – 30%).
  2. Унікальність концепції та формату бізнес-супроводу (вага фактору – 40%).
  3. Цінова пропозиція (вага фактору – 30%).

ТЕРМІН ПОДАЧІ        

  • Варіант №1: у електронному вигляді до 14:00 (понеділок) 20 червня 2016 на адресу [email protected] із темою «Заявка на участь в тендері»).
  • Варіант №2: або у письмовому вигляді до 14:00 (понеділок) 20 червня 2016 на адресу м. Львів, вул. Зелена, 109, оф. 444, ГО «Клуб Ділових Людей».

Заявки подані в один із запропонованих способів є рівноцінними.

КОНТАКТНА ОСОБА

Христина Коваль, +38 067 670 39 83, [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Request for Proposals REQ-LVI-24-0063 Online training programs for the Ukrainian Factoring market / Запит пропозицій REQ-LVI-24-0063 Навчальні онлайн-програми для факторингового ринку України

Запит на надання інформації щодо майбутньої закупівлі логістичних та транспортних послуг на всій території України

Запит на надання цінових пропозицій (ЗЦП) на закупівлю системи лазерного зварювання труб (ЗЦП 085)

Тендер на розроблення проєкту землеустрою

Послуги з аудиту фінансової звітності громадської організації за 2023 рік

Грантовий конкурс UNDP з посилення спроможності громад у наданні допомоги постраждалим від вибухонебезпечних предметів