ОПОРА оголошує тендер на закупівлю аптечок

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
melnikovaopora

тендер-tender-ntylth3
ОПОРА оголошує тендер на закупівлю аптечок

Неприбуткова неурядова організація ВГО «Громадянська мережа “ОПОРА”» оголошує відкритий тендер на закупівлю аптечок тактичних індивідуальних.

До участі у закупівлі запрошуються юридичні особи та фізичні особи-підприємці.

Предметом закупівлі є аптечки тактичні індивідуальні (10 штук) наступної комплектації:

  • Карта ТССС– 1 шт.
  • Маркер перманентний – 1 шт.
  • Гемостатичний бинт S-Rolled Gauze™ (4.5 in. x 4.1 yd) – 1 шт.
  • Оклюзійна наліпка HyFin® Vent Chest Seal Twin Pack – 1 шт.
  • Нітрилові рукавички  – 3 пари
  • Бандаж ETD™ 6 in. Emergency Trauma Dressing – 1шт.
  • Підсумок для транспортування вмісту з фіксацією на спорядженні за допомогою MOLLE – 1 шт.
  • Турнікет NAR “Combat Application Tourniquet (C-A-T)” Gen7 – 1 шт.
  • Накладка на очі NAR “Polycarbonate Eye Shield (PES)” – 2 шт.
  • Атравматичні ножиці – 1 шт.
  • Гемостатичний бинт Combat Gauze® LE Hemostatic Bandage – 1 шт.
  • Противоопікова повязка Burnshield 100×100 – 2 шт.
  • Термоковдра – 1 шт.

Усі комплектуючі повинні бути новими та відповідати кількісним та якісним характеристикам.

Комплектуючі  мають мати відповідні сертифікати якості/відповідності, висновки ДСЕС, якщо це передбачено чинним законодавством.

Будь – яке посилання на конкретні торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника в даній документації  застосовується із виразом «або еквівалент».

У разі відмінності запропонованого Учасником товару від того, що вказаний в цьому оголошенні, рішення про допустимість такого відхилення приймається тендерним комітетом.

Вимоги до потенційних виконавців:

  • досвід постачання аналогічних чи схожих товарів;
  • наявність відповідних КВЕД;
  • гарантія здійснення поставки товару  у строк до двох тижнів за вказаною адресою у м. Києві (поставка здійснюється за рахунок постачальника)

Закупівля товарів, робіт та послуг здійснюється коштом проекту міжнародної технічної допомоги та відповідає категорії (типу) товарів, робіт та послуг, зазначених у плані закупівель, вартість таких послуг звільняється від податку на додану вартість (ПДВ).

Учасник, який має намір взяти участь у тендері, повинен надати такий перелік документів:

  • Копії документів (копію  Витягу з Єдиного державного  реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, актуального на дату проведення тендеру; свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства; документ, що підтверджує повноваження підписанта);
  • Тендерну пропозицію (без ПДВ) з вказанням вартості поставки, терміну поставки та умов оплати;
  • Інформацію про наявність досвіду постачання аналогічних чи схожих товарів;
  • Сертифікати якості/відповідності, висновки ДСЕС.

Критерії визначення переможця:

  • Вартість тендерної пропозиції
  • Відповідність товару вимогам тендерного оголошення
  • Підтверджений досвід досвіду постачання аналогічних чи схожих товарів
  • Термін поставки
  • Умови оплати

Тендерні пропозиції, мають бути чинними  не менше 30 (тридцяти) днів з дати кінцевого терміну подання  пропозицій.

Тендерні пропозиції повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності).

Кінцевий термін подання пропозицій – 19 лютого 2024 року (включно). 

Пропозиції можуть бути доставлені в офіс ОПОРИ кур’єром, поштою або надіслані на  email  [email protected] (із зазначенням теми листа «Тендер _тактичні аптечки»).

Визначення переможця даної процедури закупівлі відбудеться, протягом 3 робочих днів з дати розгляду цінових пропозицій. Результати процедури закупівлі буде повідомлено всім учасникам не пізніше 3 робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця шляхом надсилання відповідних повідомлень всім учасникам електронною поштою.

Вся комунікація щодо тендеру відбувається виключно шляхом листування за адресою [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Поточний ремонт навчального корпусу Київського фахового коледжу прикладних наук

Відкритий тендер на закупівлю Послуг з оренди конференц-залу, організації харчування (кейтерингу) з метою проведення 1-денного Міжобласного форуму «СОЦІАЛЬНА СФЕРА В УМОВАХ ВІЙНИ: РЕГІОНАЛЬНИЙ ДОСВІД, ВИКЛИКИ ТА ПЕРСПЕКТИВИ»

Тендер на здійснення поточного ремонту в Златопільському ліцеї №7

Запит цінових пропозицій Товари для інклюзивних центрів

Запит пропозиції на закупівлю Послуги із доопрацювання статуту та організаційної структури ГО «Конгрес рад ВПО»

Відкритий тендер на оренду вантажних автомобілів для переміщення по Харківській області та Сумській області