Тендер на постачання фототехніки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Internews Ukraine

тендер-tender-ntylth1
Тендер на постачання фототехніки

Громадська організація «Інтерньюз-Україна» оголошує тендер на постачання фототехніки в межах проєкту «РАДА: наступне покоління», що фінансується Агентством США з міжнародного розвитку (USAID).

МЕТА: вибір постачальників фототехніки для забезпечення проєктної діяльності Програми до кінця серпня 2023 року.

ОПИС ПОСЛУГ: обрані підрядники здійснять поставку фототехніки в м. Київ відповідно до специфікації.

ПРАВИЛА ОФОРМЛЕННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

До участі в оцінці допускаються тендерні пропозиції, які:

СТРОКИ НАДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ЗАЯВКИ

Пропозиції на участь у тендері приймаються до 18.00 27 липня 2023 року на пошту [email protected] з обов’язковим зазначенням теми листа: «Заявка на тендер_фототехніка». 

ВИМОГИ ДО ПОСЛУГ ТА УМОВИ ОПЛАТИ

Послуги оплачує ГО «Інтерньюз-Україна» на підставі підписаного з виконавцем трьохстороннього договору/рахунку/акту виконаних робіт шляхом безготівкового перерахування відповідної суми на рахунок виконавця у гривнях.

Оскільки ці послуги фінансуються коштом міжнародної технічної допомоги, вони оплачуватимуться без ПДВ.

Участь в тендері можуть брати юридичні особи та фізичні особи-підприємці (ФОП).

Для ФОП — до заявки додається: актуальна виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, витяг з реєстру платників податків/свідоцтво платника єдиного податку, наявний перелік видів діяльності, що відповідають суті послуг, щодо яких оголошено тендер (КВЕДи).

Для юридичних осіб — до заявки додаються реєстраційні документи: скан-копія Статуту, свідоцтва про державну реєстрацію/виписки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців, свідоцтва платника ПДВ/витягу з реєстру платників ПДВ та/або свідоцтва/витягу про сплату єдиного податку чи іншого податку відповідно до чинного податкового законодавства, документ, що підтверджує повноваження підписанта.

ОСНОВНІ КРИТЕРІЇ ВИБОРУ ПЕРЕМОЖЦІВ

  • Раціональна фінансова пропозиція.
  • Готовність забезпечувати доставку продукції у визначені терміни.
  • Підтверджений досвід у сфері надання послуг/товарів.
  • Відповідність заявки потребі замовника та умовам тендерної документації.
  • Готовність зафіксувати цінову пропозицію терміном до 14 днів від дати завершення тендеру.

Учасники можуть надати цінову пропозицію як на весь перелік товару, так і на окремі позиції. При цьому перевага надаватиметься заявникам, які зможуть забезпечити поставку всього комплекту товарів одразу.

Визначення переможців відбудеться після фінансової та технічної оцінки запропонованих пропозицій згідно з критеріями відбору. Результати відбору будуть оголошені всім, хто брав участь у конкурсі, електронною поштою або телефоном.

У разі виникнення питань, будь ласка, звертайтесь до Ліни Покотило за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій: Послуги з проведення тренінгів щодо розбудови спроможності у сфері захисту дітей, також убезпечення, інклюзії, підзвітності постраждалому населенню та запобігання сексуальній експлуатації та насильству для команди проєкту

50 стипендій для відвідування Lviv Urban Forum

Конкурсні торги на закупівлю послуг УЗД вен

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ