Тендер з налаштування електронного документообігу ГО “Європейський діалог”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
dialog

Громадська організація “Європейський діалог”, в рамках проекту “Дорожня карта реформ для ГО “Європейський діалог” на 2015-2016 роки”, за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження” (МФВ) та SIDA оголошує тендер з надання консультаційних послуг з налаштування електронного документообігу організації.

Предмет закупівлі: 4 послуги (семінари) з налаштування електронного документообігу для створення єдиної бази даних організації.

Учасники тендеру мають відповідати таким вимогам:

  • строк діяльності на ринку комп’ютерних послуг становить не менше 5 років;
  • досвід проведення семінарів/тренінгів з використанням програми «Windows Server Standard 2012R2».

Умови участі в тендері:

  • необхідно подати цінову пропозицію з зазначенням загальної тривалості консультаційних послуг;
  • вартість академічної години;
  • контактний телефон;
  • свідоцтво про реєстрацію або виписку з ЄДРЮО;
  • витяг з єдиного державного реєстру юридичних осіб.

Особливі вимоги:

  • кожен учасник тендеру може подати лише одну цінову пропозицію;
  • пропозиції та додатки до них подаються в 1 примірнику;
  • подані документи не повертаються та не рецензуються.

Терміни надання послуг: з 01 березня по 30 червня 2016 року.

Останній термін подання цінових пропозицій: 07 березня 2016 року до 1000.

Розкриття тендерних пропозицій відбудеться 07 березня 2016 року о 1200 в приміщенні ГО “Європейський діалог” за адресою: 79019, м. Львів, проспект Чорновола, 4, офіс 1.

Оголошення результатів – 07 березня 2016 року після 15:00.

Цінові пропозиції подаються у письмовій формі за підписом уповноваженої особи учасника в запечатаному конверті або надсилаються поштою або в електронній формі за адресою: [email protected] з темою листа “Електронний документообіг”.


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом “Крій та шиття” у м.Харків

Тендер на закупівлю послуг поточного ремонту приміщень

Запит цінових пропозицій RFQ/S UNESCO-UA-181 rev 1: розробка, хостинг та просування онлайн-курсу «Бібліотеки як простори психосоціальної підтримки»

Printer consumables / Витратні матеріали для принтерів

Конкурс на закупівлю освітніх послуг з навчання за курсом "Бухгалтерський облік +BAS" у м.Харків

Добір учасників для надання послуг з комплексного забезпечення проєкту (розробка візуального концепту, лендингу, візуальних матеріалів, таргетованої реклами)