Відкритий тендер із закупівлі меблів для дому

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
CO CF SSS

Тендер tender(1)
Відкритий тендер із закупівлі меблів для дому

Благодійна організація «Благодійний фонд «Стабілізейшен суппорт сервісез» оголошує відкритий тендер на закупівлю меблів для дому.

Дата оголошення про тендер: 17 січня 2023 року

Термін подання тендерних пропозицій: до 31 січня 2023 року

Всі тендерні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після00:00 01 лютого 2023 року, розгляду не підлягатимуть. 

Предмет закупівлі:

Лот 1. Ліжка на панцирних сітках з матрацом

Основні характеристики:

Розмір – 195х70 см

Каркас – металевий

Максимальний навантаження: до 120 кг.

Додаткова комплектація:

Матрац 

Загальна кількість: 77 шт

Лот 2. Односпальне ліжко з матрацом

Основні характеристики:

Розмір – 90х200 см

Тип – односпальне

Додаткова комплектація:

Матрац 

Загальна кількість: 10 шт

Лот 3. Табурет

Основні характеристики:

Матеріал – натуральна деревина 

Транспортувальний стан – зібраний

Призначення – універсальний

Загальна кількість: 105 шт

Лот 4. Стілець обідній

Основні характеристики:

Особливості конструкції:  зі спинкою, без підлокітників, на ніжках

Призначення: для кухні, їдальні

Матеріали основи: метал, дерево

Матеріал оббивки: тканина, штучна шкіра

Загальна кількість: 15 шт

Лот 5. Обідній стіл

Основні характеристики:

Форма – прямокутна, квадратна, кругла

Вид – обідні столи

Матеріал: дерево

Загальна кількість: 15 шт

Лот 6. Шафа для одягу

Основні характеристики:

Матеріал виробу – деревина

Тип – шафа гардеробна

Транспортувальний стан – розібраний

Загальна кількість: 20 шт

Регіон доставки: Логістичний план_Меблі

Умови розрахунку: 50% передоплата та 50% після отримання товару протягом 3 (трьох) банківських днів або 100% оплата товару після отримання.

Строк надання товарів: протягом 20 (двадцяти) днів від дати підписання Договору поставки.

Вимоги до кваліфікації підрядника:

  1. Досвід роботи у сфері постачання відповідних товарів;
  2. Здатність виконувати поставки товарів у визначений термін;
  3. Вчасне надання документації (рахунок, видаткова накладна та ін.);
  4. Доставка товару на склад замовника;
  5. Доставка включена у вартість товару.

Умови:

Між БО «БФ «ССС» та підрядником буде підписано договір поставки, в якому буде детально викладено умови співпраці.

Вимоги до підрядника – учасника тендеру:

  1. Обов’язкова реєстрація юридичною особою або фізичною особою-підприємцем.
  2. Наявність відповідних КВЕДів.

Учасник тендеру надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Тендерна пропозиція, заповнена за зразком (Зразок тендерної пропозиції (товар));
  4. Довідка про термін дії цінової пропозиції протягом 30 днів, складена у довільній формі;
  5. Зразок договору поставки товару;
  6. Оригінал рахунку-фактури.

Істотні критерії (умови) відбору тендерних пропозицій:

  1. Відповідність учасника кваліфікаційним вимогам тендерного оголошення;
  2. Відповідність поданих документів умовам тендерного оголошення;
  3. Прийнятна вартість.

Тендерні документи повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника та засвідчені печаткою (за наявності) та надіслані до 23:59 31 січня 2023 року у письмовому (електронному, відсканованому) форматі з поміткою “Відкриті торги: Меблі для дому”, на адресу: procurementsss@radnyk.org.

Тендерна процедура:

  • Тендерні пропозиції повинні залишатися чинними впродовж тридцяти (30) календарних днів з граничного терміну подання Тендерних пропозицій.
  • До участі у відборі тендерних пропозицій допускаються тендерні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього тендерного оголошення.
  • Тендерні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників тендеру, що їх подали, до повного завершення надання послуг.
  • Визначення переможця тендеру, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій на відповідність умовам конкурсу, викладеним у тендерній документації. Перевага буде надана постачальнику, пропозиція якого відповідатиме зазначеним в тендерному оголошенні критеріям та пропонуватиме найнижчу ціну за умови потрібної кваліфікації постачальника.
  • Відповідь електронною поштою отримають тільки ті підрядники, які пройшли відбір. Також відібрані підрядники, будуть сповіщені через електронну пошту, протягом 3 днів після кінцевого терміну подання тендерних пропозицій. Результати тендеру будуть розміщені на сайті БО “БФ “ССС” https://sss-ua.org/.  
  • Результати тендеру будуть повідомлені організатором учаснику тендеру, який переміг, шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж трьох робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможця.

Додаткові застереження:

  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор тендеру залишає за собою право вимагати від учасника тендеру додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього тендерного оголошення.
  • Учасник цієї загальної процедури (відкритого тендеру) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому тендері) за цим тендерним оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор тендеру може відхилити його тендерну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор тендеру не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Індивідуальний підхід та рівні можливості БО «БФ «ССС» застосовує індивідуальний підхід та поважає права людини у всіх сферах її діяльності. БО «БФ «ССС» прагне створювати умови праці, що відповідають принципам гендерної рівності та культурно-особистісного різноманіття персоналу. Підрядники повинні поважати рівні права осіб та прагнути створити атмосферу, в якій відмінності людей підтримують та цінують.

Запитання щодо тендеру можна надсилати в електронному вигляді за ел. адресою: procurementsss@radnyk.org до 30 січня 20213 року. 

 


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на виготовлення відео-курсу

Тендер на укладання разових договорів на ремонт приватних будинків Полтавської області, м. Миргород

Конкурс на пошук зовнішнього незалежного аудитора чи аудиторську організацію

Конкурс готельних та ресторанних послуг для організації та проведення таборів для родин

Тендер № Q3-T59-RFP «Надання послуг з виробництва відеоматеріалів»

Осіння грантова хвиля від платформи «Тепле місто»