Спеціаліст/ка з управління інформацією та базами даних

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
iuliia08081991

DRC_logo
Спеціаліст/ка з управління інформацією та базами даних

Представництво Датської Ради у справах біженців в Україні (далі DRC) є міжнародною неурядовою організацією, яка заохочує та підтримує довгострокове вирішення проблем, з якими стикаються біженці та внутрішньо переміщені особи в усьому світі.

Команда DRC оголошує конкурс на посаду Спеціаліст з управління інформацією та базами даних для своєї діяльності у Чернігові. 

Загальне завдання позиції: 

Загальна роль спеціаліста з управління інформацією та базами даних полягає у забезпеченні адміністративної та операційної підтримки програм ДРБ, що реалізуються в Чернігові та області. Спеціаліст з управління інформацією та базами даних розробляє, керує та підтримує базу даних і забезпечує правильність і повноту отриманої інформації. Він/вона підтримує потік інформації та тісно співпрацює з підрозділами програми та підтримки програм.

Основні обов’язки:

  • Забезпечити загальну адміністративну та операційну підтримку програм ДРБ.
  • Налаштувати комп’ютерні бази даних та інтегрувати дані з системою.
  • Вести базу даних бенефіціарів, забезпечуючи дійсність і актуальність інформації.
  • Підтримувати обліковий запис KOBO Toolbox, створювати інструменти збору даних (опитування, анкети) і забезпечувати належну передачу даних.
  • Забезпечити регулярний моніторинг і перевірку введених даних.
  • Забезпечити зберігання даних, налаштувати та підтримувати регулярні резервні копії.
  • Належним чином архівувати всі отримані робочі документи.
  • Надавати дані на вимогу керівників і готувати аналіз даних.
  • Навчати та розвивати навички персоналу щодо використання бази даних.
  • Брати участь у підготовці донорських, внутрішніх та інших типів звітів, готувати та надавати інформаційні панелі, статистичні діаграми, таблиці та інші методи візуалізації за потреби.
  • Складати інші звіти, пов’язані з роботою, на вимогу менеджерів програм.

Вимоги до кандидата:

  • Досвід роботи з різними базами даних, систематизації та аналізу.
  • Досвід роботи з Excel, макросами, логічними формулами та поворотними таблицями.
  • Досвід роботи з інструментами збирання цифрових даних (наприклад, KOBO Toolbox).
  • Досвід роботи з Microsoft Access або суміжними базами даних чи проектування баз даних.
  • Гарне розуміння безпечного керування даними.
  • Переважне володіння англійською мовою на рівні.
  • Вільне володіння українською мовою.

Необхідна освіта:

Ступінь бакалавра/магістра в галузі інформаційних технологій, комп’ютерних наук, обчислювальної техніки, програмування або в суміжній галузі.

Ми пропонуємо:

  • Стабільну роботу у міжнародній гуманітарній організації.
  • Офіційне працевлаштування. Контракт: 3 місяці (випробувальний термін) з можливістю продовження при наявності фінансування.
  • Медичне страхування та страхування життя.

Процес подання заявки:

Усі кандидати повинні завантажити супровідний лист та оновлене резюме (не більше чотирьох сторінок англійською мовою). Заявки, надіслані електронною поштою, не розглядатимуться.

https://candidate.hr-manager.net/ApplicationForm/SinglePageApplicationForm.aspx?cid=1036&departmentId=19100&ProjectId=165929

Кінцева дата подачі резюме: 30 листопада 2022р.


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України