Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій ...

main_image_6eb7b564016370fced6d53a94a5fca7c
Презентація як комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів у громаду в умовах війни

Експерти Програми USAID DOBRE продовжують серію відеороз’яснень  про стратегію комунікації.

У шостому відеороз’ясненні від Олександра Аргата, тренера з комунікацій, фахівця з комунікаційних стратегій Програми USAID DOBRE:

  • Презентація – комунікаційний спецпроєкт для залучення ресурсів.
  • Що має бути у дієвій презентації.
  • Якими каналами її презентувати.

Корисні відео:

 

Джерело: decentralization.gov.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Сила місцевої демократії: завершилася програма із залучення громадян до врядування

Тиждень стратегічних діалогів ZDOROVI про відкритість, демократію та роль громадянського суспільства

Відбувся захід про втрати громадянського суспільства під час війни Росії проти України

Завершилось публічне обговорення проєкту Статуту Ріпкинської селищної територіальної громади

Пам’ять про війну в умовах нової війни: як Україна переосмислює Другу світову

День Європи. Долучайтесь до кінематографічної подорожі Європою з EU Youth Cinema: Green Deal