Рятуємо разом: допоможи дітям тимчасово окупованої Херсонщини!

З початку повномасштабного вторгнення Фонд громади міста Херсон «Захист» розпочав гуманітарну програму «Рятуємо Разом. Херсон». Після окупації обланого центру ми сфокусували свою дільяність на ...

Додано:
Tetiana Shkodivska

Дизайн без назви
Рятуємо разом: допоможи дітям тимчасово окупованої Херсонщини!

З початку повномасштабного вторгнення Фонд громади міста Херсон «Захист» розпочав гуманітарну програму «Рятуємо Разом. Херсон». 

Після окупації обланого центру ми сфокусували свою дільяність на допомогу родинам з дітьми з Херсонської області.  Наразі Фонд громади міста Херсон «Захист» надає одноразову фінансову допомогу у розмірі 2200 грн.

За цей час ми надали допомогу більше ніж одній тисячі родин з дітьми Херсонщини. Більшість з них — багатодітні родини, родини які виховують дітей з інвалідністю, родини з немовлятами.

Ми незупиняємося, адже отримали отримали кілька тисяч заяв і в кожній з них батьки просять про допомогу, не маючи чим нагодувати дітей.

Просто натисни на кнопку пожертвувати – картинку “Серце у долонях” на нашому сайті https://zahyst.ks.ua і перерахуй будь-яку посильну тобі суму! Нехай працює сила і малих грошей!

Будемо вдячні за допомогу дітям тимчасово окупованоі Херсонщини за реквізитами:

Отримувач – БО «ФГМХ «Захист»

МФО 352479

АТ КБ «Приватбанк»

р/р UA683052990000026007041101328

Призначення платежу – «Рятуємо разом»

Слідкуй за нами:
https://www.facebook.com/ZahystKherson 

http://zahyst.ks.ua/


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

У Львові міжнародна коаліція ухвалила політичне рішення про створення трибуналу для керівництва РФ

Соціальне замовлення на практиці: Миргородська ТГ отримала інструменти впровадження

З нагоди Дня Європи в Україні проходить форум “Діалоги про Європу”. Його відкрила Оксана Забужко

В Україні стартує подкаст «Хвостатий тил»: онлайн-формат, який варто чути серцем

Не толеруйте насильство: актор_ки Молодого театру звернулися до глядачів та колег з інших театрів

Занурення в ШІ, симуляція редакції та етичні дилеми — чим запам’ятався другий «EDU-AI»