У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю. ...

гаряча лінія
У НАБУ запрацювала телефонна лінія для звернень громадян

Першого лютого у Національному антикорупційному бюро України у тестовому режимі розпочала роботу безкоштовна телефонна лінія 0-800-503-200 для більш тісної взаємодії з громадськістю.

Зателефонувавши за цим номером, громадяни можуть залишати звернення (пропозиції, зауваження, заяви, скарги), запити на отримання публічної інформації, отримувати інформацію про діяльність НАБУ, дізнаватися графік роботи громадської приймальні, а також повідомляти про кримінальні корупційні правопорушення.

Повідомлення громадян, отримані працівниками Бюро в телефонному режимі, будуть належним чином зареєстровані, оформлені та передані для опрацювання компетентним підрозділам.

Телефонна лінія працює у будні дні з 9 до 18 години. Дзвінки безкоштовні як зі стаціонарних, так і з мобільних телефонів. Також в робочому режимі продовжує працювати і міський номер для звернення громадян (044) 246-34-11.

Тестовій режим триватиме кілька тижнів для того, щоб визначити навантаження та випрацювати ефективну взаємодію як з громадянами, так і всередині Бюро. Наразі працює лише одна лінія. По завершенню тестового режиму телефонний номер буде багатоканальним, працюватиме 10 ліній.

Джерело: НАБУ


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

У Львові міжнародна коаліція ухвалила політичне рішення про створення трибуналу для керівництва РФ

Соціальне замовлення на практиці: Миргородська ТГ отримала інструменти впровадження

З нагоди Дня Європи в Україні проходить форум “Діалоги про Європу”. Його відкрила Оксана Забужко

В Україні стартує подкаст «Хвостатий тил»: онлайн-формат, який варто чути серцем

Не толеруйте насильство: актор_ки Молодого театру звернулися до глядачів та колег з інших театрів

Занурення в ШІ, симуляція редакції та етичні дилеми — чим запам’ятався другий «EDU-AI»