Конкурс візуального контенту The Global Media Competition – 2022

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Dmytro

278741393_3214016012201031_2438512697638884956_n
Конкурс візуального контенту The Global Media Competition – 2022

Запрошуємо взяти участь у конкурсі візуального контенту The Global Media Competition – 2022 від Global Center for Good Governance in Tobacco Control GGTC партнера STOP – a global tobacco industry watchdog. 

Цьогорічна тема – «Прихована катастрофа: екологічна шкода від тютюнових компаній». 

Роботи мають ілюструвати, як тютюнові компанії маскують свою шкоду для навколишнього середовища. До участі приймаються роботи англійською мовою, а також українською (з точним перекладом на англійську).

Призовий фонд – до $2000 за зображення, до $4000 за коротке відео.

Дедлайн подачі заявок – 11 травня.

Детальні умови – за покликанням: https://ggtc.world/actions/global-media-competition.

Результати буде оголошено на початку червня. Конкурс відбувається за підтримки «Стоп тютюновим організаціям і продукції» (STOP), ВООЗ та Секретаріату РКБТ ВООЗ.

У разі виникнення питань, звертайтесь за електронною адресою: [email protected].


Останні публікації цього розділу:

Конкурс на вибір підрядника для проведення технічного аудиту платформи EDEM (e-dem.ua) (Ruby on Rails)

Відкритий конкурс: постачання серверного та мережевого обладнання для платформи Recona

Послуги з просування DLC у соціальних мережах

Розробка проектно-кошторисноі документаціі та подальший ремонт в укритті Університету ДУЕТ м.Кривий Ріг

Стартує конкурс «Роби своє з Horeca Masters»: підприємці можуть отримати до 500 000 гривень на власну справу

Тендер на закупівлю поліграфічних послуг та матеріалів для освітньої виставки для забезпечення партнерських закладів освіти