Успішні приклади впровадження РЕЧВ на підприємствах України (Житомир)

Черговий успішний приклад впровадження ресурсоефективного та чистого виробництва на вітчизняному підприємстві в рамках програми "Європейський Союз для довкілля" (EU4Environment), яка фінансується ...

Додано:
Centre

Picture Zhytomyr

Centre

Черговий успішний приклад впровадження ресурсоефективного та чистого виробництва на вітчизняному підприємстві в рамках програми “Європейський Союз для довкілля” (EU4Environment), яка фінансується ЄС!

ПрАТ “ЗАВОД МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ УКРСТАЛЬ ЖИТОМИР” спеціалізується на виготовленні каркасів промислових та цивільних будівель, виробництві металоконструкцій для будівництва аеропортів, стадіонів, спортзалів, супермаркетів, льодових ковзанок, автодорожніх і залізничних мостів. Виробнича потужність підприємства – 10 тис. т металоконструкцій на рік.

Основні показники:

  • 6 РЕЧВ-опції;
  • 10 000 м. куб /рік – скорочено споживання палива;
  • 68 000 кВт⋅год/рік – скорочено споживання електроенергії;
  • 50 т-екв./рік – скорочено викиди в атмосферу;
  • 10 000 євро/рік – економічні заощадження.

Звертайтесь до експертів Центру ресурсоефективного та чистого виробництва і незабаром читайте про історію успіху Вашого підприємства!

Детальна інформація на нашому сайті:
Бізнес-кейс ТОВ “ЗАВОД МЕТАЛОКОНСТРУКЦІЙ УКРСТАЛЬ ЖИТОМИР
Business Case: UKRSTAL ZHYTOMYR-STRUCTURAL STEEL FABRICATION PLANT, LLC

Більше інформації про програму EU4Environment: www.eu4environment.org

Слідкуйте за новинами Центру на сайті (www.recpc.org), Facebook (www.facebook.com/recpc.ua) та підписуйтесь на YouTube канал RECP Centre Ukraine (www.youtube.com/c/RECPCentreUkraine).


Тематика публікації:        

Останні публікації цього розділу:

Яким чином громада може вже зараз узгодити свою Стратегію розвитку з цілями Політики згуртованості ЄС?

Чи може наразі територіальна громада ухвалювати стратегію свого розвитку на більш тривалий період, ніж до 2027 року?

Бюджет громадських ініціатив. Фінансування та процедури громадського голосування

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади