Конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
RPR

Tendery-1
Конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки

Громадська спілка «Коаліція Реанімаційний Пакет Реформ» (далі за текстом – Коаліція РПР) оголошує конкурс на розроблення фандрейзингової стратегії на 2022-2023 роки.

Технічне завдання:

  1. Проведення фасилітованої сесії за участі команди Коаліції РПР для визначення фандрейзингових потреб Коаліції РПР на 2022-2023 роки;
  2. Розроблення фандрейзингової стратегії, яка має включати в себе (але не обмежуватись):
    1. стратегічні цілі та операційний план на перший рік;
    2. матрицю донорів з контактами;
    3. пропозицію щодо основних продуктів Коаліції РПР;
    4. план щодо роботи з бізнесом;
    5. план моніторингу та оцінки
  3. Фандрейзингова стратегія має враховувати фандрейзингову політику Коаліції РПР, її політичну заангажованість та неафілійованість з бізнесом;
  4. Фандрейзингова стратегія має окреслити бачення виходу до фінансової стабільності організації, з урахуванням її Статуту, Стратегії, внутрішніх документів та процедур (зокрема Концепції адвокаційної та експертної роботи);
  5. Виконавець має покладатись у підготовці Стратегії не лише на ідеї, запропоновані командою Коаліції РПР, але, й надавати свої експертні пропозиції щодо пошуку фінансування для імплементації Стратегії Коаліції, враховуючи успішні кейси фандрейзингу у громадському секторі в Україні.
  6. Фандрейзингова стратегія має включати розширення наявних джерел фінансування організації.
  7. Фандрейзингова стратегія на кожному етапі підготовки має погоджуватись з Замовником.
  8. Термін надання послуг: січень – березень  2022 року
  9. Форма оплати – договірна, безготівкова, 100% післяплата

Критерії відбору:

  1. Кваліфікаційні:
    1. мінімум 3 роки досвіду роботи в громадському секторі, наявність досвіду успішних попередніх фандрейзингових кампаній та розробки стратегічних документів
    2. наявність рекомендацій від попередніх замовників послуг у сфері фандрейзингу, релевантного досвіду співпраці з донорами та бізнесом щодо залучення коштів для ОГС може бути перевагою
    3. Прийнятна організаційно-правова форма постачальника (фізична особа-підприємець, ТОВ, ПП)
    4. Статус оподаткування – не платник ПДВ
  2. Цінова пропозиція
  3. Підтверджені попередні результати в фандрейзинговій діяльності

Будь ласка, надсилайте пропозицых на електронну пошту [email protected]

  • реєстраційні документи (фізична особа-підприємець, ТОВ, ПП);
  • портфоліо, яке підтверджує релевантний досвід роботи в сфері комунікацій;
  • рекомендації від попередніх замовників;
  • цінову пропозицію у довільній формі. 

Дедлайн подачі документів: 10 січня 2021 року.


Останні публікації цього розділу:

Тренер/ка з розвитку лідерства та ефективної адвокації

Надання послуг перевезень

Пошук учасників на довгостроковий волонтерський проєкт в Італії

Конкурс на закупівлю посуду та кухонного приладдя для департаменту освіти адміністрації Індустріального району м. Харкова

Тендер на закупівлю технологічних контейнерів

Постачальник оренди автомобіля з водієм для виконання заходів