Конкурс на закупівлю Системи для відеоконференцій

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
harchov

тендер tender
Конкурс на закупівлю Системи для відеоконференцій

Донецька Обласна благодійна організація  «Туристичний інформаційний центр» в  рамках проєкту «Проєктно-орієнтований розвиток громад» Угода RPP/2021/09/109/DR, в межах Програми розвитку ООН із відновлення та розбудови миру за фінансової підтримки Європейського Союзу – оголошує відкритий Конкурс на закупівлю Системи для відеоконференцій Logitech Group (960-001057).

 Дати оголошення відкритого конкурсу на постачання послуг:

22 жовтня 2021р – 4 листопада 2021р

 Предметом закупівлі є: Система для відеоконференцій Logitech Group (960-001057)

Кількість одиниць: 1 од.

 Товар повинен відповідати наступним вимогам:

 Параметри відео FullHD (1920×1080), вбудований  мікрофон ,фокусування- автофокус

Сумісність ОС Windows 10,Windows 7,Windows 8.1,

Частота кадрів у секунду 30

Вид – веб-камери

Системни вимоги Windows 7, 8.1

 Або аналог з такими ж характеристиками.

Закупівля здійснюється в рамках проекту без ПДВ.

 Вимоги до постачальника товарів – учасника конкурсу:

До участі у конкурсі запрошуються суб‘єкти підприємницької діяльності, належним чином зареєстровані за Законодавством України; мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі; не є платниками ПДВ; заявлений товар має бути у наявності на складі у вказаній кількості; постачальник має можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною нижче адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом (договір поставки, рахунок-фактура, видаткова накладна, тощо)

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи (склад цінової пропозиції):

  • код ЄДРПОУ для перевірки стану реєстрації, уповноваженої особи, стану податкової реєстрації та відсутності у реєстрі боржників;
  • цінова пропозиція, заповнена за зразком (додається);
  • рахунок-фактура;
  • зразок договору купівлі-продажу / постачання;
  • інші документи, якщо вважає за необхідне та може бути корисним для розгляду.

 Істотні критерії (умови) відбору конкурсних пропозицій:

  1. відповідність учасника кваліфікаційним вимогам конкурсного оголошення;
  2. відповідність поданих документів умовам конкурсного оголошення;
  3. якість опису товару та відповідність очікуванням організатора;
  4. строк поставки товарів: протягом 10 календарних днів від дати підписання Договору;
  5. прийнятна ціна, умови оплати – 100% оплата після постачання та гарантійний термін.

Оплата послуг здійснюватиметься в національній валюті України у безготівковій формі. Рішення щодо визначення переможця конкурсу прийматиметься згідно з вимогами чинного законодавства України та Політики закупівель Донора. Переможцем стане постачальник, пропозиція якого відповідає інструкціям у конкурсному оголошенні, технічним специфікаціям і є найвигіднішою для замовника з погляду вартості та гарантії.

Конкурсні процедури та вимоги до надсилання конкурсної пропозиції

До участі у відборі конкурсних пропозицій допускаються конкурсні пропозиції, які повністю відповідають умовам цього оголошення.

Конкурсні пропозиції, мають бути чинними та не підлягатимуть внесенню змін з боку учасників конкурсу, що їх подали, до повного завершення надання послуг/передачі товару, але не менше 60 (шістдесяти) днів з дати розкриття пропозицій.

Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію та відповіді на питання щодо конкурсу за ел. адресою:[email protected], або за телефоном 0660-888-489,  (керівник проекту  Кондратьєва Дарія)   до 04 листопада 2021р, 18:00

Конкурсні документи (пропозиції) повинні бути складені українською мовою, підписані уповноваженою особою учасника, засвідчені печаткою (за наявності) та мають бути надіслані

  • в електронному вигляді (у форматі PDF) на електронні адреси Благодійного Фонду [email protected] та [email protected] із темою листа «Відкритий конкурс грантова угода RPP/2021/09/109/DR ____ (назва учасника)» не пізніше 04 листопада 2021 р , 23:59.

 Всі конкурсні пропозиції, отримані організатором після кінцевого терміну їх подання, а саме після 04 листопада 2021р, 23:59    розгляду не підлягатимуть.

Визначення переможця конкурсу, відбудеться шляхом розгляду та перевірки наданих пропозицій  на відповідність умовам конкурсу, викладеним у конкурсній документації

Результати конкурсу будуть повідомлені організатором переможцю конкурсу шляхом надсилання відповідного повідомлення електронною поштою протягом не більше ніж п’яти робочих днів з дати прийняття рішення про визначення переможців. Дата засідання конкурсу комітету для розгляду заявок та прийняття рішення має відбутися не пізніше 8 листопада 2021р.

Додаткові застереження

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) приймає до уваги та погоджується з тим, що організатор конкурсу залишає за собою право вимагати від учасника конкурсу додаткові документи та/або інформацію, що підтверджують відповідність окремих положень документів вимогам та умовам цього конкурсного оголошення.

Учасник цієї загальної процедури (відкритого конкурсу) надсилаючи документи для участі у загальній процедурі (відкритому конкурсі) за цим оголошенням підтверджує своє розуміння та згоду з тим, що організатор конкурсу може відхилити його конкурсну пропозицію у випадку, якщо пропозиції інших учасників міститимуть більш вигідні умови, та що організатор конкурсу не обмежений у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для нього умовами.

Контакти: Зацікавлені сторони можуть отримати додаткову інформацію за телефоном 0660-888-489.

 ЗРАЗОК ТЕНДЕРНОЇ ФОРМИ

КОНКУРСНА ПРОПОЗИЦІЯ

 м. _____                                                                                 «____» ________дата______ року

 _________________________(повне найменування постачальника)_______________________,  (ідентифікаційний номер ХХХХХХХХХХ, ХХХХ, м.ХХХХХХХ, _вул. ХХХХХХХХХХХХ, ХХХ), надає свою пропозицію ДОБО  «Туристичний інформаційний центр» щодо участі у конкурсі, що проводиться Організацією на закупівлі товару : Система для відеоконференцій, згідно з вимогами, висунутими ДОБО  «ТІЦ» згідно конкурсного оголошення №3 про Конкурс на закупівлю Системи для відеоконференцій  від  22.10.2021 року.

 Вивчивши конкурсні вимоги ДОБО  «Туристичний інформаційний центр», _____________________(повне найменування постачальника)_______________________ цим підтверджує, що має організаційну можливість та погоджується надати послуги ДОБО  «Туристичний інформаційний центр» відповідно до наступних умов:

Найменування товару: ____________________.

Якість товару: ________________________.

Ціна товару (грн., з/без ПДВ): ____________________.

Строк постачання товару: __________________.

Загальна вартість, з/без ПДВ: _________________.

Опис/характеристика товару: _______________________.

Умови оплати: 100% оплата після постачання ___________________.

Умови, які необхідно виконати організації для отримання товару: _____________________.

Податковий статус постачальника: _________________________

КВЕД:______________________

 

 

 

Загальна вартість цієї пропозиції       _________,00 грн. (______________ грн. 00 коп.) з/без ПДВ.

 До цієї Пропозиції додається:

  1. Оригінал рахунку-фактури №_________ від _____________ року
  2. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  3. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  4. Зразок Договору поставки товару.

 

ПІБ уповноваженої особи__________________(підпис та печатка)

 

 

 


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій: Послуги з проведення тренінгів щодо розбудови спроможності у сфері захисту дітей, також убезпечення, інклюзії, підзвітності постраждалому населенню та запобігання сексуальній експлуатації та насильству для команди проєкту

50 стипендій для відвідування Lviv Urban Forum

Конкурсні торги на закупівлю послуг УЗД вен

Закупівля «Аудиторські послуги»

Конкурс на надання послуг тьютора до МБФ "СЕЙВД"

REQ-KYI-24-0089 - Закупівля навчання з медіа права для ФГВ