ГО УЕК “Зелена Хвиля” запрошує до аналітичного дослідження “Кліматична освіта та гендер”

 Ви викладаєте природознавство, географію або біологію?Для нас дуже важлива Ваша думка! Зелена Хвиля проводить дослідження, мета якого - з'ясувати розуміння вчительками та вчителями їхньго ставлення ...

Запрошуємо вчителів та вчительок до обговорення (1)
ГО УЕК “Зелена Хвиля” запрошує до аналітичного дослідження “Кліматична освіта та гендер”
 
Ви викладаєте природознавство, географію або біологію?Для нас дуже важлива Ваша думка!
 
Зелена Хвиля проводить дослідження, мета якого – з’ясувати розуміння вчительками та вчителями їхньго ставлення щодо зв’язку проблем зміни клімату з гендером.
 
Для цього запрошуємо вас поділитися своїми міркуваннями щодо цієї теми та її включеності в навчальні програми.
 
Якщо Вам цікаво взяти участь у такому обговоренні й поділитися своїми думками – заповніть, будь ласка, форму за посиланням:
https://cutt.ly/REeQULx і ми сконтактуємо з Вами!
 
Ми проведемо фокус-групові обговорення (онлайн у Zoom), що стосуватимуться, зокрема, змісту навчальних програм природничої галузі, включення в них питань про зміну клімату, потреба враховувати вплив (на) чоловіків і жінок (тривалість – орієнтовно 1,5 години)
 
Обговорення конфіденційне. Точні дати й час будуть визначені й оголошені пізніше.
 
Це опитування проводиться в межах Ініціативи з розвитку екологічної політики й адвокації в Україні, що здійснюється Міжнародним фондом “Відродження” за фінансової підтримки Швеції.
 

 


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Залучення громадськості сходу України до відновлення своїх громад: рухаємось далі

EGAP Ideathon 2025: 3 команди розділили призові пів мільйона гривень за ідеї цифрових рішень для громад

Тіло. Ресурс. Баланс. Ретрит, що повертає додому — до себе

«Перезавантаження» для українських медиків та відновлення внутрішньої стійкості

Великоберезовицька громада формує стратегію розвитку

Synergy Club провів міжнародну конференцію про юридичні та грантові можливості для українців у Великій Британії