Фінансовий менеджер (головний бухгалтер) Всеукраїнської Асоціації ОТГ

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
vaotg

ГРАНТИ (2)
Фінансовий менеджер (головний бухгалтер) Всеукраїнської Асоціації ОТГ

Всеукраїнська Асоціація об’єднаних територіальних громад оголошує конкурс на вакантну посаду фінансового менеджера (головного бухгалтера)

Основні обов’язки:

  • Фінансовий та управлінський облік;
  • Впровадження політик та процедур фінансового управління, контроль їх дотримання;
  • Планування бюджетів проектів та контроль їх дотримання;
  • Забезпечення виконання бюджетів, аналіз, перегляд та внесення корективів;
  • Фінансова звітність всіх видів (загального користування, управлінська, в рамках угод, податкова тощо);
  • Управління питаннями оподаткування;
  • Ведення обліку у системі 1С;
  • Робота з системою клієнт-банк (Приват банк) – на постійній основі;
  • Фінансовий аналіз діяльності Організації та формування на його основі рекомендацій вищому керівництву щодо оптимізації діяльності Організації;

Вимоги до кандидата:

Вища освіта (економічна, фінансова, бухгалтерська)

  • Досвід роботи за фахом не менше 3-х років
  • Володіння методами планування, бюджетування й організації фінансової діяльності;
  • Знання стандартів та практики бухгалтерського обліку та фінансової звітності, володіння навичками організації та автоматизації бізнес-процесів обліку;
  • Впевнене володіння ПК, пакетом програм Microsoft Office та ПЗ 1С;
  • Знання аспектів податкового законодавства, що стосуються діяльності неприбуткових організацій;
  • Розуміння та володіння практичними навичками щодо принципів здійснення витрат за рахунок грантових коштів;
  • Розуміння та володіння практичними навичками впровадження систем внутрішнього контролю та економічної безпеки;
  • Володіння англійською мовою (зокрема володіння фінансовою термінологією) в межах, необхідних для виконання обов’язків;
  • Високий рівень самоорганізації та вміння працювати на результат;
  • Досвід роботи в неприбуткових організаціях та/або проектах технічної допомоги в Україні є перевагою.

Умови роботи:

Повна зайнятість (на час карантинних обмежень частково віддалена робота); конкурентна оплата праці; професійний розвиток, навчальні тренінги; робота в офісі в центрі м. Київ.

Резюме направляти до 7 квітня 2021 року на пошту: [email protected]

Для запитань: (068)914-17-35


Останні публікації цього розділу:

Керівник\ця відділу управління IT проєктами

Менеджер\ка проєктів цифрової освіти

Фахівець\чиня з питань фінансів та адміністрування Місії Швейцарського Червоного Хреста

Фахівець\чиня з операційних питань Місії Швейцарського Червоного Хреста

Short-term expert assignment on the drafting of Local Waste Management Plans / Короткостроковий (-а) експерт (-ка) з планів управління відходами для громад

Старший/а експерт/експертка (управління та фінанси) з дошкільної освіти до Команди підтримки відновлення та реформ Міністерства освіти і науки України