Проект міжнародної технічної допомоги «Програма USAID з аграрного і сільського розвитку (АГРО)» шукає менеджера з питань закупівель
ЗАВЕРШЕНО
Мета роботи:
Для сприяння досягненню загальних цілей «АГРО», менеджер з питань закупівель забезпечуватиме професійну підтримку діяльності в рамках Програми «АГРО», виконуючи роль координатора із закупівель широкого спектру товарів та послуг.
Очікується, що новий працівник приєднається до вже існуючої команди закупівельників (на разі вже маємо одного менеджера з питань закупівель і одного адміністративного асистента – асистента з питань закупівель) і посилить її роботу.
Основні обов’язки та зобов’язання (основні функції):
- допомагає технічним та іншим спеціалістам готувати передзакупівельні та інші пов’язані із закупівельними контрактами документи;
- готує та публікує запити цінових пропозицій (RFQ)/запити комерційних пропозицій (RFP), отримує та перевіряє пропозиції/бюджети на предмет їх прийнятності та доцільності;
- формує тендерні комітети та входить до їх складу як член без права голосу з метою сприяння процесу оцінки пропозицій;
- готує меморандуми щодо вибору постачальників, обґрунтування вибору унікальних постачальників, результатів переговорів;
- забезпечує повну відповідність тендерних процедур та укладених договорів регламентам USAID, а також принципам та процедурам Кімонікс;
- готує закупівельні контракти, забезпечує їх відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
- забезпечує підписання контрактів згідно повноважень на підписання документів, запроваджених в регіональному офісі;
- забезпечує підписання та координує дотримання умов рамкових угод під час розміщення замовлень до них;
- відповідає за координацію операційних закупівель і логістики, що включає (але не обмежується цим): комунальні послуги, послуги туристичних агентств, канцтовари, послуги перекладу та редагування, таксі, інтернет, забезпечення проживання під час відряджень, послуги кур’єрської доставки, сезонне прибирання, страхування майна, медичне страхування;
- забезпечує повну відповідність постачальників та підрядників умовам контрактів в частині підготовки звітності та/або рахунків, а також їх повну відповідність регламентам USAID та принципам і процедурам Кімонікс;
- порівнює поставлені товари та виставлені рахунки із заявкою на закупівлю, аби упевнитися в їх відповідності та перевірити тип, кількість та стан товарів;
- готує доповідні записки щодо результатів та ефективності роботи постачальників послуг та товарів;
- допомагає з веденням документообігу (підшиває, сканує, зберігає документи);
- веде та постійно оновлює базу даних угод Програми «АГРО»;
- оновлює інформацію у реестрах, пов’язаних з закупівельною діяльністю;
- бере участь у заповненні та зустрічах щодо дотримання щомісячного бюджету;
- робота в програмі Microsoft Teams для виконання поставлених завдань та співпраці з персоналом програми;
- за вказівкою брати участь у зборі та аналізі даних моніторингу і оцінки (MEL);
- на вимогу готувати розділи звітів, планів, історій успіху і подібних документів;
- брати участь у регулярних обговореннях «АГРО» на тему Співпраці, Навчання та Адаптації (CLA);
- дотримується принципів ділової етики компанії «Кімонікс»;
- на вимогу – виконання інших відповідних завдань.
Умови і терміни роботи та підпорядкування:
Для роботи на цій посаді передбачається укладення строкового трудового договору терміном дії на один рік на умовах повної зайнятості з можливою щорічною пролонгацією до завершення строку впровадження Програми (14 листопада 2024 р.) за умови включення відповідних завдань до наступних річних планів робіт Програми.
Визначене місце роботи: м. Київ.
Працівник/Працівниця періодично їздитиме у відрядження в інші регіони України, зокрема у вісім цільових областей Програми.
Менеджер з питань закупівель працює в складі фінансово-адміністративного департаменту під безпосереднім керівництвом та підпорядковується керівникові фінансово-адміністративного департаменту або призначеній ним/нею особі, або іншій(им) призначеній(им) керівником проекту особі(ам).
Вимоги до кандидатів та інші подробиці дивіться у повному тексті оголошення Менеджер з питань закупівель.
Зацікавлених кандидатів просимо надсилати резюме та супровідний лист на електронну адресу [email protected] не пізніше 28 лютого 2021 р. з поміткою “Procurement Specialist” та Вашим прізвищем у темі листа. Будь-ласка, жодних запитів за телефоном, ми зв’яжемося тільки з фіналістами.
Компанія «Кімонікс» – роботодавець, що надає рівні можливості всім кандидатам і працівникам та не дискримінує за ознаками раси, кольору шкіри, віросповідання, статі, національності, політичних переконань, сексуальної орієнтації, гендерної ідентифікації, сімейного статусу, інвалідності, генетичної інформації, віку, членства в професійних організаціях, або за іншими факторами, що не входять до переліку необхідних навичок та професійної кваліфікації.