Відкритий конкурс із закупівлі офісних меблів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


ОГОЛОШЕННЯ

про проведення відкритого конкурсу із закупівлі офісних меблів

(дивани розмір (Д x Ш x В): 1600 x 700 x 750 мм)

ГО «Городище вперед»

В рамках грантового проєкту, відповідно до грантової угоди RPP/2020/07/183/DR в рамках проєкту № L_8_1 «Організація та здійснення пацієнтського контролю якості медичних послуг, що надаються опорним медичним закладом КНП «Біловодська багатопрофільна лікарня».

Дата оголошення про конкурс: 20.10.2020 року.

Термін подання конкурсних пропозицій: 25.10.2020 року.

Предметом закупівлі є:

- Диван офісний розмір (Д x Ш x В): 1600 x 700 x 750 мм) – 3 шт

Строк надання товарів: протягом 5 днів від дати підписання Договору на закупівлю товару.

Вимоги до постачальника товару – учасника конкурсу:

До участі у конкурс запрошуються суб’єкти підприємницької діяльності 2 чи 3 групи, які знаходяться на загальній системі оподаткування та належним чином зареєстровані за законодавством України: постачальники матеріалів, що мають досвід роботи у відповідній сфері, відповідні КВЕД для здійснення торгівлі товаром, заявлений товар у наявності на складі у вказаній кількості, можливість здійснити доставку у вказаний строк за зазначеною адресою та можливість надати оригінали супроводжуючих документів з печаткою та підписом

( рахунок-фактура, видаткова накладна).

Учасник конкурсу надає організатору наступні документи:

  1. Копія документу, що підтверджує державну реєстрацію;
  2. Копія документу, що підтверджує податковий статус;
  3. Оригінал Рахунка-фактури;

Доставка товару до місця призначення: Луганська область, Біловодський район, смт. Біловодськ, вул. Петровського,32.

Контактна особа: Літвіщенко Олена Миколаївна,

тел.: +380507103524

viber: +380507103524

Електронна адреса: [email protected]

 

#UNRPP #ВзаємодіяПлюс


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю робіт з розроблення проектно-кошторисної документації на нове будівництво індивідуальних житлових будинків та нежитлових будівель

Запит на послуги підрядника для виконання робіт з облаштування нових стель приміщення основного залу відкритого простору з встановленням електропроводки

Відкритий тендер на постачання: мобільний сходовий підйомник для крісел колісних

Тендер на послуги кейтерингу та харчування під час проведення тренінгів у м. Біла Церква

Пошук постачальника послуг з організації та проведення тренінгу з підвищення обізнаності про вороже середовище (HEAT)

Тендер на закупівлю друкованих та брендованих матеріалів / Invitation to participate in the Tender for the purchase of printed and branded materials