У Маріуполі відбувся конкурс відео на соціальну тематику

4 вересня, в рамках блог-кафе “Відеоблогінг” амбасадорки проєкту «Голос Жінки Має Силу 2020» Тетяни Вейдер, відбувся конкурс відео на соціальну тематику.За означеними правилами, всі відео мали ...

Додано:
agencydonetsk08

20-1-700x525[1]
У Маріуполі відбувся конкурс відео на соціальну тематику

4 вересня, в рамках блог-кафе “Відеоблогінг” амбасадорки проєкту «Голос Жінки Має Силу 2020» Тетяни Вейдер, відбувся конкурс відео на соціальну тематику.

За означеними правилами, всі відео мали соціальну тематику і за часом не більше 1,5 хвилини. Оцінювалися зміст, якість зйомки, монтажу, наявність своєї “родзинки”.

Монтаж учасники проводили і на телефоні, і на комп’ютері за допомогою програм  InShot, KineMaster, VivaVideo, Adobe Premiere Rush, Adobe Premiere Pro.

Всі учасники конкурсу, які представляли свої ролики, отримали сертифікати.

Загальним вибором обрано п’ятірку найбільш технічних та вподобаних робіт. А за краще відео учасниця Лейла Маматова отримала корисний для відеоблогера приз –  штатив.

Тепер майже 30 майбутніх блогерів Маріуполя зможуть висвітлювати соціальні тематики міста, рекламувати свої товари та послуги, робити блоги та влоги.

Тож, маючи такі можливості – використовуйте їх для натхнення, заробітку та покращення рівня життя.

Проект реалізується за підтримки Інституту міжнародних культурних зв’язків ІФА та Міністерства закордонних справ Федеративної Республіки Німеччина».


 

Останні публікації цього розділу:

Хаби розвитку мейкерства: як громади в Косові та Конотопі створюють простори для навчання й співпраці

ZDOROVI представили український досвід трансформації медицини на шведсько-українській конференції

Про безпеку, гідність і внутрішню опору: проект БФ «СОС Штаб громадянської оборони»

Українські медики переймали досвід Норвегії

Наприкінці року — у нас для вас усе ще багато роботи

Укриття як простори для спільноти: досвід Tolocar і Платформи Острів