Конкурс “Лови фейк!”

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


лови фейк
Конкурс “Лови фейк!”

Інститут масової інформації оголошує конкурс “Лови фейк!”. Мета конкурсу – виявлення фейків (неправдивих повідомлень про факти), неправдивих заяв політиків та підвищення медіаграмотності населення.

Конкурс  проводиться в трьох номінаціях:

І. Виявлення фейків у медіа

Для участі можуть бути подані фейки у вигляді гіперпосилання та скріншоту для онлайн-видань, посилання на відео (на ютубі, сайті телеканалу) для телебачення. У разі надсилання відео потрібно чітко вказати хронометраж неправдивої інформації (з якої до якої хвилини). Разом з фейком потрібно надіслати його спростування. Таке спростування має містити гіперпосилання на відповідні джерела, коментарі фахових експертів, дані з відкритих джерел тощо.

ІІ. Виявлення фейкових зображень у медіа

Для участі можуть бути подані фейки у вигляді гіперпосилання та скріншоту для інтернет-видань і посилання на відео (з чітким зазначенням хронометражу фейку) для телебачення. Разом з фейком потрібно надіслати його спростування, що має базуватися на доказах (оригінал фотографії, відео, інші дані, які доводитимуть, що зображення фейкове).

ІІІ. Виявлення фейків у соцмережах

Для участі потрібно надіслати скріншот та гіперлінк на неправдиве повідомлення в соціальних мережах Fаcebook, Twitter чи Instagram, що мало понад 100 лайків (репостів), містило неправдиву інформацію і не було спростованим на момент надсилання матеріалу до участі в конкурсі. Разом з таким повідомленням потрібно надати чітке та детальне спростування вказаного фейку. Таке спростування має бути підтверджене фактами, гіперпосиланнями на відповідні джерела, коментарями фахових експертів, даними з відкритих джерел тощо.

Подавати матеріали на конкурс можуть особи, старші за 10 років, ОКРІМ ОСІБ, які професійно займаються журналістською діяльністю, та не більш ніж три матеріали від однієї особи в кожній номінації.

До конкурсу приймаються матеріали загальноукраїнських і місцевих медіа та матеріали із соцмереж, які були опубліковані в період з 1 липня до 5 вересня 2020 року включно. Під медіа маються на увазі українські засоби масової інформації (крім радіо та друкованих медіа).

У кожній номінації буде визначено по три переможці з гонорарним фондом:

  • 1 місце – 5000 грн
  • 2 місце – 4000 грн
  • 3 місце – 3000 грн

Для подання матеріалів на конкурс потрібно заповнити ЕЛЕКТРОННУ ФОРМУ до 6 вересня 2020 року 23:59 включно. 

Конкурс проводиться завдяки підтримці американського народу, що була надана через проєкт USAID “Медійна програма в Україні”, який виконується міжнародною організацією Internews. 

Експерти ІМІ підготували поради, ЯК  ВИЗНАЧИТИ ТА ЗЛОВИТИ ФЕЙК.

 

Джерело: ІМІ.


Останні публікації цього розділу:

Запит цінових пропозицій на постачання рацій

Запрошення до участі у ціновому моніторингу на закупівлю послуги водіїв з автомобілем для забезпечення роботи мобільних груп

Запит цінових пропозицій на постачання бронежилетів та касок

Тендер на закупівлю комп’ютерної та офісної техніки

Стартувала друга хвиля субгрантів для громадських організацій Полтави

Відкритий тендер із закупівлі товарів / Комплект сонячної електростанції та автономної сонячної станції