Кампанія “Доброчесність України 2020″

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Ihor Savchak

II Ukraine turqoise logo
Кампанія “Доброчесність України 2020″

«Доброчесність України 2020» реалізовується Центром культурного менеджменту в рамках проєкту «Культура законності», що співфінансується за програмою MATRA Міністерства закордонних справ Нідерландів. Кампанія є частиною глобального руху Integrity Icon, що реалізується Accountability Lab (США).

Партнер кампанії Accountability Lab (США) змушує систему державного управління працювати в інтересах людей. Організація формує нове покоління активних громадян та відповідальних лідерів у всьому світі. Вона підтримує агентів змін у розробленні та впровадженні позитивних ідей з підвищення доброчесності у громадах, і в такий спосіб відкриває нові можливості для позитивних соціальних та економічних змін.

Про кампанію

«Доброчесність України» має на меті надихнути громадянське суспільство на започаткування національного руху з відзначення чесних осіб, які працюють у сферах з високим корупційним ризиком:  медицина, освіта, правоохоронні органи, суд, митниця, інші органи державної влади та місцевого самоврядування. Оскільки національний дискурс довкола теми корупції  став явно негативним, ми хочемо змінити сценарій, змістивши акцент з “назвати і зганьбити” корумпованих лідерів на “назвати і прославити” тих, хто сумлінно працює на розбудову справедливої та якісної системи державних послуг в Україні.

Кампанія створює платформу для відзначення державних службовців та надавачів державних послуг, які у своїй роботі не обмежуються лише прямими посадовими обов’язками, а роблять навіть більше: поліцейських, які наполягають на прозорості; вчителів, які дбають за найефективніше використання ресурсів; працівників міських служб, які розуміють важливість якісного обслуговування мешканців міста. Кампанія зосереджує увагу на прикладах для наслідування і намагається згенерувати неординарні ідеї для підвищення професійної відповідальності з подальшим їх поширенням в Україні. Ми віримо, що ведучи позитивні розмови про цінності та прославляючи доброчесних людей, ми можемо привнести нові норми та спричинити бажані зміни у свідомості людей, які працюють у державних закладах і в суспільстві загалом.

Ми сподіваємось, що ця кампанія сприятиме подальшим конструктивним та неупередженим дискусіям про те, що означає бути доброчесною людиною, якою в цьому є роль держави, та як нам разом збудувати інклюзивне і справедливе суспільство.

Процес

Ми використовуватимемо різні канали комунікації для заохочення громадян країни номінувати кандидатів на відзнаку «Доброчесність України 2020». Це можна буде зробити через заповнення відповідної онлайн-форми. Очікуємо отримати сотні кандидатів! Команда кампанії відбере 10 найдостойніших кандидатів, а Дорадча рада допоможе визначити топ-5 номінантів.

Ретельно перевіривши всю надану інформацію, ми виготовимо 5 документальних фільмів про життя і роботу переможців кампанії та поширимо їх через соціальні мережі, телебачення, радіо. Через відповідну систему голосування в Інтернеті та в соціальних медіа громадяни України зможуть проголосувати за своїх фаворитів. Публічна церемонія нагородження відзнаками «Доброчесність України 2020» відбудеться в Києві у жовтні 2020 року.

Коротка довідка

Проєкт Integrity Icon було започатковано в Непалі у 2014 році і з того часу він активно розвивається. Зараз мільйони людей з дев’яти країн та трьох континентів дивляться церемонії нагородження (прочитайте більше про Integrity Icon в The Citizen, The Economist та BBC). Приємно відзначити, що переможці кампанії продовжують вести важливі процеси реформ у своїх країнах, послуговуючись ще більшим визнанням і довірою, здобутою під час кампанії. Accountability Lab радо підтримує їх у розширенні мереж доброчесності, розвиткові їх навичок та коаліції змін.

Довіра та репутація кампанії допомогла багатьох особам отримати вищі посади, включаючи міністерські, що допомагає їм ефективніше впливати на поширення доброчесності в своїх країнах. Визнання та пошана не тільки підсилює мотивацію переможців кампанії виступати за зміни у своїх організаціях, але в деяких випадках надає їм також додаткові важелі для переконання влади у необхідності впровадження нової політики та процесів для забезпечення більшої підзвітності і відповідальності.

Приєднуйтесь до кампанії «Доброчесність України»:

  1. Станьте інформаційним партнером кампанії та поширюйте інформацію про неї.
  2. Номінуйте кандидатів.
  3. Долучіться до формування Дорадчої ради, яка обере 5 топ-номінантів.
  4. Організовуйте спільні перегляди документальних фільмів про 5 топ-номінантів.
  5. Поширюйте короткі документальні фільми про фіналістів на платформах соціальних медіа та заохочуйте громадян України до голосування.
  6. Підтримайте відзначення переможців у жовтні 2020 року.

Період кампанії

1 березня – 15 червня 2020 — Номінування: Громадяни України номінують осіб, достойних відзнаки «Доброчесність України 2020». Номінування відбувається через заповнення відповідної онлайн-форми.

20 червня 2020 — Toп 5: Зустріч Дорадчої ради з відбору п’яти найдостойніших номінантів.

липень –серпень 2020 – Фільмування: Виготовлення п’яти невеликих документальних фільмів про фіналістів кампанії.

вересень 2020 — Поширення фільмів: Поширення фільмів усіма можливими способами (соціальні мережі, телеканали). Голосування за «Доброчесність України 2020» через SMS, Whatsapp чи онлайн.

16 жовтня 2020 –Відзначення: Публічне вручення відзнаки «Доброчесність України 2020».

З усіх питань стосовно кампанії просимо звертатися до Центру культурного менеджменту: [email protected], 0673644072

Проект реалізується за фінансової підтримки програми MATRA, що адмініструється в Україні Посольством Королівства Нідерландів.


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (укладання рамкового договору) матеріалів для облаштування центрів, адаптованих до потреб ромських спільнот після проведення їх аудиту безпеки на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту

Оголошення про проведення оцінки цінових пропозицій на закупівлю послуг з організацій та проведення базового курсу бариста

Тендер із закупівлі (укладання рамкового договору) матеріалів для облаштування центрів, адаптованих до потреб громадян, які потребують соціальних послуг після проведення аудиту безпеки таких центрів на предмет попередження випадкам ГЗН в ході реалізації Проекту

Аналіз цінових пропозицій (надання послуг з онлайн навчання для співробітників Замовника по роботі з дітьми в ході реалізації Проекту)

Закупівля послуг експерта/ів гакатону

Запрошення до участі в тендері на постачання навчально-методичних комплексів для вчителів