Про небезпеки інтернету та мобільну залежність – для школярів

Команда SupportMe провела інтерактивний урок для учнів Гімназії №117 імені Лесі Українки (Київ),  Еспертка проекту Ксенія Дітчук, а також Оксана Савенко та Галина Скіпальська з Української фундації ...

Гімназія №117 імені Лесі Українки
Про небезпеки інтернету та мобільну залежність – для школярів

Команда SupportMe провела інтерактивний урок для учнів Гімназії №117 імені Лесі Українки (Київ),  Еспертка проекту Ксенія Дітчук, а також Оксана Савенко та Галина Скіпальська з Української фундації громадського здоров’я розповіли школярам те, у чому різниця між корисним використанням ґаджетів та залежністю від них.

Шестикласники дізналися:

  • чим загрожує багатогодинне зависання у смартфоні;
  • як убезпечитися від неприємностей у віртуальному світі;
  • скільки часу насправді треба проводити в обнімку з ґаджетом без школи для здоров’я і для майбутнього.

«Коли я запитала в учнів, чи знають їхні батьки, скільки часу вони проводять у телефонах, – більшість підняли руку. Кілька школярів одразу показали на екрані мобільного програми, які контролюють час, який вони проводять з ґаджетом. Така відповідальність і дорослих, і дітей – тішить», – коментує Ксенія Дітчук, тренерка з комунікацій та медіа-консультантка проекту SupportME.

«Але важко собі уявити, що дитина буде слухатися батьків чи вчителів, які вимагають відкласти телефон в сторону, але самі при цьому не відриваються від телефонів. Ось про що треба подумати: про причину, чому син чи донька надають перевагу віртуальному спілкуванню», – зазначила Ксенія Дітчук.

Зокрема, психологиня проекту SupportME Інна Закалюк радить батькам так допомогти своїй дитині:

  • уникайте суперечок і з’ясування стосунків щодо використання підлітком ґаджету; натомість встановіть чітку кількість годин, яку дитина може провести за телефоном; якщо підліток просить більше, можете дозволити, але попередьте, що тоді завтра він гратиме менше;
  • заохочуйте підлітка, якщо він вправно й чесно дотримується встановлених меж;
  • проводьте час разом; якщо дитині самотньо, вона нудьгує, запропонуйте їй разом прогулятися, сходити в кіно, покататися на велосипеді, ковзанах тощо.


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Відбулась настановча сесія програми «Урядування в умовах воєнного стану та післявоєнного відновлення»

Курси англійської для переселенців стартують у 8 містах України

У Тернополі нагородили переможців всеукраїнського конкурсу «Золотий фліпчарт»

Високопілля в центрі уваги: початок роботи діалогової групи з відновлення

DOCU/УКРАЇНА: від особистого до спільного

Діалогова група з відновлення Бериславської громади затверджена Положенням влади