Єдині вимоги (Стандарт) якості обслуговування відвідувачів ЦНАП

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.Основні завдання запровадження ...

0001-212x300

Громадський Простір

Основною метою розробки Стандарту є суттєве підвищення рівня культури обслуговування та ефективності роботи ЦНАП, що дозволить забезпечити задоволеність їх відвідувачів.

Основні завдання запровадження стандарту якості обслуговування відвідувачів:

  • реалізація клієнтоорієнтованого підходу при обслуговуванні відвідувачів;
  • підвищення якості обслуговування відвідувачів і якості послуг, що надаються;
  • створення системи контролю строків і якості надання послуг відвідувачам;
  • організація регулярного «зворотного зв’язку» з відвідувачами.

Дотримання адміністраторами Стандарту гарантуватиме відвідувачу, що незалежно від того, з ким саме із адміністраторів ЦНАП він спілкується, він отримає обслуговування найвищої якості.

Переглянути Стандарт

Переглянути Стандарт англійською мовою (by English)

Переглянути презентацію Стандарту

 

Джерело: cnap.in.ua.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Комунікація і молодіжна політика – недооцінені чи невидимі?

Як повідомити дитині про смерть близької людини?

Територіальний маркетинг території як чинник підвищення конкурентоспроможності громади

Як діяти у разі ядерної загрози: інструкція для цивільного населення

Рекомендації для цивільних: захист від російських дронів

Формування доходів місцевого бюджету. Що таке бюджетне вирівнювання?