Аналітик даних для аналізу структури державних реєстрів та проектування електронних взаємодій
ЗАВЕРШЕНО
Міжнародна благодійна організація «Фонд Східна Європа» в рамках проекту USAID / UK aid «Прозорість та підзвітність у державному управлінні та послугах» (TAPAS) оголошує конкурс на пошук аналітика даних для аналізу структури державних реєстрів та проектування електронних взаємодій
Мета роботи експерта/-ки: аналіз існуючих державних процесів та процедур; оптимізація бізнес-процесів за рахунок впровадження електронних взаємодій; розробка технічних вимог щодо їхньої реалізації.
Основні завдання:
- Аналіз нормативних документів, що забезпечують функціонування державних електронних інформаційних ресурсів.
- Збір та аналіз даних про державні інформаційні системи, реєстри та ресурси, в т.ч. пріоритетні, які можуть використовуватися при наданні адміністративних послуг населенню, для запровадження електронної взаємодії.
- Підготовка запитів до органів державної влади (власників інформаційних систем), обробка відповідей.
- Організація спільних заходів щодо збору інформації з Державним агентством з питань електронного урядування, спілкування з представниками державних органів – власниками та адміністраторами державних реєстрів.
- Збір та аналіз інформації про державні реєстри за такими напрямами:
- технічний та семантичний аналіз державних реєстрів.
- перелік наборів даних з інших державних реєстрів, необхідних для ведення відповідного реєстру.
- перелік наборів даних, що передається для інших державних реєстрів.
- призначення та нормативне забезпечення.
- наявні електронні взаємодії.
- якість та повнота даних в реєстрі.
- Розробка плану роботи та переліку ресурсів, необхідних для організації нових електронних взаємодій.
- Розробка бізнес-процесів для організації електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів.
- Розробка заходів з підвищення якості даних в державних реєстрах.
- Підготовка специфікацій, технічних завдань та технічних вимог для організації електронної взаємодії державних інформаційних ресурсів.
- Розробка, аналіз та оптимізація бізнес-процесів з використанням засобів моделювання (MindManager, Draw. io та інш.);
- Розробка пропозицій щодо оптимізації порядку організації електронних взаємодій та рекомендацій щодо їх впровадження, в тому числі необхідних змін до законодавства, порядків їх надання;
- Підготовка проміжних та загальних аналітичних звітів після проведення аналізу існуючих бізнес-процесів та їх оптимізації у вигляді аналітичних таблиць і текстових коментарів.
Очікувані результати роботи експерта/-ки:
- Організовано 28 електронних взаємодій державних інформаційних ресурсів.
- Зібрана інформація про реєстри та електронні інформаційні ресурси впорядкована та внесена до спеціалізованої бази даних.
- Проаналізовані існуючі бізнес-процеси при організації електронних взаємодій державних інформаційних ресурсів.
- Підготовлені рекомендації щодо оптимізації існуючих бізнес-процесів при організації електронних взаємодій;
- Підготовлені проміжні та загальний аналітичні звіти на всіх етапах виконання робіт.
Вимоги до кваліфікації:
- вища освіта у галузі інформаційних технологій.
- досвід роботи за відповідним напрямком не менше 3 років.
- глибокі знання функціонування державних інформаційних ресурсів та процесів їх електронної взаємодії.
- досвід користування спеціальними програмним забезпеченням для моделювання бізнес-процесів.
Тривалість роботи експерта/-ки: 12 місяців, 100% зайнятість.
Для участі у конкурсі прохання надати мотиваційний лист з описом реалізованих ініціатив, бажаним гонораром за місяць роботи та резюме не пізніше 18:00 24 травня 2019 року на адресу: [email protected]
Контактна інформація:
Юлія Заплавна, операційний менеджер проекту Фонду Східна Європа
тел./факс: +(380 44) 206 0449,