У Києві пройшла Академія краудфандингу для стартаперів Донбасу

У Києві завершився другий модуль Академії краудфандингу ООН для стартаперів Донбасу. Після кількох турів відбору, у ньому взяли участь 11 команд підприємців з Донеччини та Луганщини.Краудфандинг — ...

Додано:
Molodiya Festival

Академія Краудфандингу
У Києві пройшла Академія краудфандингу для стартаперів Донбасу

У Києві завершився другий модуль Академії краудфандингу ООН для стартаперів Донбасу. Після кількох турів відбору, у ньому взяли участь 11 команд підприємців з Донеччини та Луганщини.

Краудфандинг — інструмент для залучення коштів на бізнес-ідеї від простих громадян способом толоки. Будь-хто може запустити кампанію на відповідній платформі і не тільки отримати фінансування, а й знайти партнерів та клієнтів.

Олена Хмара з Покровська вирішила краудфандити на проект «Супер-Мама». Це серія освітніх заходів (лекцій та воркшопів) для професійного і творчого розвитку майбутніх мам і жінок у декреті: «Мій проект – це можливість отримати нові знання, натхнення та мотивацію. Із власного досвіду знаю, як після народження дитини жінкам здається, що вони починають втрачати себе, свої амбіції та інтереси. Адже часу на себе зовсім не залишається. Тож мій проект про поєднання професії «мама» з кар’єрою та саморозвитком».

«Плануючи краудфандингову кампанію, ви маєте заздалегідь продумати комунікації для трьох кіл доброчинців. Перше коло – 10-20 найближчих друзів, друге коло – лідери думок, третє – онлайн-змі. Щодо проявів на телебаченні: безпосередньо виступ на телеканалі, ймовірно, не принесе вам жодного внеску (адже глядач не має змоги перейти за лінком), але сюжет чи інтерв’ю – це хороший контент для комунікацій у соцмережах», – пояснює тренер Денис Бортніков.

Експерти наголосили і на важливості сторітелінгу: «У своїй краудфандинговій заявці потрібно не тільки докладно пояснити суть вашого продукту чи послуги, а й розповісти його історію. При чому почати цю історію потрібно не з розповіді про бізнес, а з розповіді про себе. Про те, що передувало вашій ідеї, яка була проблема, і як ви шукали шляхи її рішення».

Наступним етапом у підготовці краудфандингових заявок стане зйомка відео із режисерами Molodiya Festival. «Завжди цікаво працювати з людьми, які прагнуть робити усе якнайкраще. Вдосконалювати себе, свій бізнес, своє місто, а разом із тим і країну», – каже режисерка Марія Дергачова.

Учасники Академії краудфандингу отримають також фаховий супровід в оформленні заявок та підтримку у промотуванні кампаній.


Тематика публікації:       

Останні публікації цього розділу:

Ресурсні центри для неурядового сектору Півдня України визначили пріоритетні сфери розвитку

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares