ГО “Старобогородчанська ініціатива” проводить тендер на придбання ноутбука

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
Lesia Barabash

ТЕНДЕР
ГО “Старобогородчанська ініціатива” проводить тендер на придбання ноутбука

Громадська організація «Старобогородчанська ініціатива» оголошує тендер на придбання ноутбука ASUS.

Технічна специфікація: Екран 15.6″ (1920×1080) Full HD/ Intel Core i5-7200U (2.5 – 3.1 ГГц) / RAM 6 ГБ / SSD 256 ГБ / nVidia GeForce 940MX, 2 ГБ / DVD Super Multi / LAN / Wi-Fi / Bluetooth / веб-камера / Windows 10 / 2.15 кг /

Кількість: 1 шт.

Для участі в тендері просимо надсилати наступні матеріали

У цінових пропозиціях від учасників тендеру має бути обов’язково чітко зазначено опис і кількість товарів (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг), передбачувані час і місце доставки (виконання / надання), а також інформація про учасника, яка мінімально включає:

- юридичну та фактичну адресу,

- контактні номери телефонів,

- П.І.П. контактної особи,

- посилання на інтернет

-сторінку (якщо є) та інша корисна інформація.

До розгляду можуть прийматися такі види цінових пропозицій з зазначенням груп однорідних товарів/робіт/послуг:

- рахунки-фактури з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);

- офіційні листи-відповіді організацій учасниць місцевої закупівлі з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є);

- прайс-листи від постачальників з повною інформацією про відповідний товар (обсяг і область здійснення робіт та /або послуг) (з підписом відповідальної особи та печаткою організації/ФОП (якщо є).

Цінові пропозиції повинні супроводжуватись повним пакетом документів, які підтверджують правовий статус постачальника:

- підприємства (ТОВ, ВАТ, ЗАТ, Приватні підприємства тощо) копії свідоцтва про державну реєстрацію юридичної особи (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується);

- фізична особа – підприємець (ФОП) на єдиному податку – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та копію діючої ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується), копію свідоцтва платника єдиного податку.

- фізична особа – підприємець (ФОП) на загальній системі оподаткування – копії свідоцтва про державну реєстрацію (для зареєстрованих до 07.05.2011 року, якщо їм не було видано Виписку) або Виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців та ліцензії (якщо вид діяльності ліцензується).

Закупівля товарів та послуг, передбачених предметом закупівлі, здійснюється без ПДВ

Дата засідання тендерного комітету 11 січня 2019 р., 16:00

Адреса Вул. Івана Франка, 1, с. СтаріБогородчани, Івано-Франківська обл.

Сума тендеру (грн) 21400 грн.

Контактна особа Іванишин Юрій; +380972292474, e-mail: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Тендер на закупівлю аптечок першої допомоги та наборів психологічної допомоги

Запит цінової пропозиції на придбання гриля Big Green Egg Large

Запит цінової пропозиції на придбання холодильної шафи на 1 м3, кондитерської вітрини та мікрохвильової пічки

Запит цінової пропозиції на придбання термоблендера

Запит цінової пропозиції на придбання морозильної шафи вертикальної та занурювальних блендерів

Запит цінової пропозиції на придбання стіл відстійник, шпилька пекарська з деко, стіл робочий нержавійка та стіл робочий розкладний