Менеджер із організації заходів

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


48382940_1151148771730163_9138056419939975168_n
Менеджер із організації заходів

ECOMM Communication Consulting шукає менеджера з організації заходів

Ключові обов’язки 
- Повна організація та ведення різного типу заходів
- Розробка креативних ідей та рішень 
- Контроль та робота із технічними підрядниками
- Підготовка бюджетів та звітів 
- Налагодження партнерства із організаторами заходів для забезпечення участі клієнта у різних форматах: спікери, стенди, спонсорство

Досвід
- Мінімум 3 роки досвіду роботи в сфері організації корпоративних заходів. Досвід роботи у рекламному/івент агентстві +
- Наявність контакту технічних підрядників: друк, виробництво сувенірних матеріалів, світло, звук та ін.
- Можливість їздити у відрядження на 2-3 дні Україною

Умови 
- Робота із міжнародними проектами у громадській сфері та державними інституціями 
- Професійна команда, яка орієнтована на результат, завжди навчить і підкаже 
- Професійні тренінги та галузеві заходи для розвитку 
- Офіс в центрі – Хрещатик 19А

Старт 14.01.2019

Резюме надсилати Світлані Кісільовій на [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Бухгалтер/ка

Експерти(-ки) у Команду підтримки відновлення та реформ Державного Агентства Відновлення та розвитку інфраструктури України

Конкурс продовжено: ГС “Українська мережа за права дитини” шукає спеціаліста(-ку) із захисту прав дитини

Юридичний(-а) радник(-ця) Програми “Прозорі міста”

Фасилітатор(-ка), м.Запоріжжя

Асистент/ка з грантів / Grants Assistant