П’ятий конкурс Culture Bridges для фахівців та організацій культурного сектору

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


46485767_721222414921386_483314430755471360_n
П’ятий конкурс Culture Bridges для фахівців та організацій культурного сектору

П’ятий конкурс Culture Bridges розпочався 20 листопада 2018 року. Гранти надаватимуться у всіх трьох категоріях. Проекти міжнародної мобільності фінансують поїздки до країн ЄС (і навпаки) до 4 000 євро. Проекти національної співпраці надають фінансування до 10 000 євро на реалізацію спільних проектів українських інституцій із щонайменше двох несуміжних областей України. Проекти міжнародної співпраці підтримують спільні проекти культурних операторів з України та країн ЄС грантами до 50 000 євро. 

Кінцевий термін подання заявки на гранти міжнародної мобільності — 9 січня 2019 року, на проекти національної та міжнародної співпраці — 31 січня 2019 року

Перші чотири конкурси програми засвідчили величезний попит на можливості, які пропонує програма в культурному та креативному секторах — було подано 1333 заявки, з яких 1130  з України. Найбільше проектних заявок подано у секторах культурної спадщини, візуального мистецтва, фестивалів та креативних індустрій. За рік існування програми 71 проект отримав фінансування на суму понад півмільйона євро, з яких 41 проект вже реалізовано.

У разі виникнення запитань щодо умов участі можна звернутися за адресою: [email protected].

 

Джерело: Culture Bridges.


Останні публікації цього розділу:

Тендер: надання послуг перевезень

CIVIC оголошує грантовий конкурс для проєктів на покращення захисту цивільного населення в зимовий період у громадах Чернігівської, Харківської, Сумської та Київської областей

Конкурс на закупівлю послуг з медіа супроводу, реклами та просування у соціальних мережах

Консультаційно-корекційні логопедичні послуги для дітей сімейних форм виховання

Грантовий конкурс в межах третьої фази програми «Спроможні та сильні»

Тендер на визначення постачальників послуг з розробки продуктів громадської організації та маркетингового плану