На Чернігівщині активісток навчали будувати ефективні громадські організації

Розбудовувати жіночі громадські організації та надати їм більшої ваги у суспільстві навчали під час тренінгу на Куликівщині.Рівненська федерація малого та середнього бізнесу «Єдність» провела ...

жінки
На Чернігівщині активісток навчали будувати ефективні громадські організації

Розбудовувати жіночі громадські організації та надати їм більшої ваги у суспільстві навчали під час тренінгу на Куликівщині.

Рівненська федерація малого та середнього бізнесу «Єдність» провела дводенний практичний тренінг для представниць ГО «Спілка жінок Куликівщини». Тренерками виступили координаторка проектів, консультантка з написання проектів Людмила Самчук та проектна менеджерка, експертка у PR та маркетингу Еліна Кац.

Впродовж першого дня учасниці визначали головні цінності організації та аналізували життєві цикли організації по-Адізесу. Ще одним головним критерієм ефективності будь якої організації – роль команди в побудові ефективної організації. Тренерка ознайомила із принципами роботи із стейхолдерами та принципами планування, що досить важливо у громадській роботі.

-          Організаційна робота є одним з ключових факторів розвитку команди, без цього складно реалізувати будь-який проект. Проте у команді мають бути люди, що генерують нові ідеї, мають креативне мислення та здатні вести команду вперед, – розповідає тренерка.

Впродовж другого дня, Еліна Кац розповіла про основи франдрайзингу, принципи роботи із донорами та їх головні вимоги. Громадські організації – це не лише команда однодумців, що втілюють в життя ідеї та проекти, це люди, здатні об’єднати навколо себе тих, хто має ті ж самі цінності, ті ж самі принципи.

Еліна Кац ознайомила всіх присутніх з інструментами франдрейзингу та розповіла, як застосовувати AIDA.

-          Перш ніж будувати комунікацію та обирати маркетингові інструменти, необхідно знати, хто є нашою цільовою аудиторією, як з нею співпрацювати, що дня неї цікаво. Це дасть розуміння, які канали комунікації обирати для успішної рекламної кампанії, – розповідає Еліна Кац.

Тренерка також розповіла всім присутнім про всі існуючі канали комунікації з цільовою аудиторією, особливості роботи з кожним з них.

 Соціальні мережі – це один з головних каналів поширення інформації та побудови власного бренду. Якщо ти хочеш бути успішним – необхідно створити професійний образ у соціальних мережах, це допоможе зацікавити людей та викликати довіру до своєї громадської організації.

-          Тренінг покликаний «перезавантажити» громадські організації, додати їм нового розуміння та бачення розвитку у сучасний, нелегкий для держави період. Ми стимулюємо жінок розвиватися, професійно підходити до своєї справи та відповідати вимогам часу – розповідає організаторка тренінгу Людмила Воробей.

 Цей захід проходить в рамках проекту «Посилення, розбудова спроможності та підтримка жіночих НУО Рівненщини та Чернігівщини», який реалізовується Громадською організацією «Рівненська федерація малого та середнього бізнесу «Єдність» за підтримки Міжнародного благодійного фонду «Український жіночий фонд»


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Празька Декларація 11-ти міністрів, відповідальних за політику згуртованості

Eксперти U-LEAD допомагають громадам проводити безпечну внутрішню комунікацію

ZDOROVI запускають проєкт ментальної підтримки для медичних працівників з південно-східного регіону

На Кіровоградщині стартувала навчальна поїздка для представників громад Миколаївщини та Херсонщини

У Києві відбувся перший EuroSummit громадських організацій

Нові можливості проєкту центру АХАЛАР з посилення ментального здоров'я для лідерів НДО та "хелперів"