В Харкові активісти навчались користуватись соціальними мережами

19 квітня в Хаб соціальної активності «Студія 42» відбувся тренінг «Як почати користуватися Facebookі перестати нервувати через це», організований за ініціативи ГО “Харківський правозахисний альянс” ...

Додано:
kharkiv.alliance

30768466_1341307656013635_1755178661_o
В Харкові активісти навчались користуватись соціальними мережами

19 квітня в Хаб соціальної активності «Студія 42» відбувся тренінг «Як почати користуватися Facebookі перестати нервувати через це», організований за ініціативи ГО “Харківський правозахисний альянс” в рамках проекту “Громадська кампанія з підвищення медіаграмотності мешканців Харківщини як інструмент протидії дезінформації та перешкоджання дестабілізаційним заходам в регіоні в умовах військового конфлікту”.

 Тренером заходу став Артем Коновалов, програмний директор Центру розвитку громад, співзасновник Хабу соціальної активності, організатор Наукових пікніків у Харкові.

За відгуком учасників, цей тренінг був корисний всім, хто вже користується та тільки хоче стати користувачем соцмережі. Тренер розповів про те чим на Facebookсторінка відрізняється від групи, яким ресурсом краще користуватись для спілкування, а яким для просування свого проекту, які переваги та відмінності у використанні цих ресурсів, що таке індексація, додатки, статистика. Під час практичних завдань учасники пробували створити свою сторінку на Facebookі за допомогою тренера скористатись такими можливостями, як зміна URL, віджети для інтернет-сайтів, масові розсилки та інше.

«Загалом, підсумовуючи інформацію про відмінності між групами та сторінками, варто відзначити, що групи найкраще підійдуть для просування короткострокових проектів, де необхідне максимально активне залучення аудиторії. Наприклад – для проведення подій. Тут масова розсилка відіграє ключову роль, оскільки організаторам потрібно постійно інформувати підписників про важливі деталі, пов’язані з подією. Facebook-сторінки ідеально підійдуть для ведення свого блога,довгострокового ненав’язливого просування компаній, брендів, продуктів, інтернет-ресурсів тощо», – розповідає керівник проекту Сергій Напрасніков.

Проект “Громадська кампанія з підвищення медіаграмотності мешканців Харківщини як інструмент протидії дезінформації та перешкоджання дестабілізаційним заходам в регіоні в умовах військового конфлікту” реалізується ГО “Харківський правозахисний альянс” за підтримки Фонду розвитку ЗМІ Посольства США в Україні.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

На базі українського проєкту «РокРадіо» відновлено радіострім «РокРадыёBY»

Відновлення через культуру: як ГО «Експортний альянс «Українські Весільні Сукні»» разом із UCORD зберігають спадщину

Правова підтримка після деокупації громад Півдня: механізми, виклики та шляхи вирішення

План управління відходами для Берислава розробить компанія, пов’язана з оточенням ексчиновника Львівської ОДА

Як стаді-тур Go4Business об’єднав крафтових підприємців Сумщини

Link: два роки координації та плани на майбутнє для гуманітарного реагування