Тендер на закупівлю послуг друку та до друкарської підготовки

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Додано:
laba

тендер
Тендер на закупівлю послуг друку та до друкарської підготовки

Лабораторія законодавчих ініціатив оголошує тендер на закупівлю послуг друку всіх матеріалів у рамках Програми USAID «РАДА: відповідальність, підзвітність, демократичне парламентське представництво», що виконується Фондом Східна Європа.

Даний тендер проводиться з метою вибору поліграфічної компанії для надання послуг друку та до друкарської підготовки ГО «Лабораторія законодавчих ініціатив» на період з березня 2018 р. по вересень 2018 р.

1) Посібник 1

формат – 200х260 мм;
блок – 28 стор., папір крейдований матовий, щільність 90 г/м2, друк 1+1;
обкладинка – папір крейдований матовий, щільність 250 г/м2, друк 4+0, припресування матовою плівкою 1+0; прямолінійний згин; кріплення – скоба;
наклад: 500 примірників; кількість тиражів: 1.

2) Аналітичні матеріали

 формат – 200х260 мм;
блок – 36 стор., папір крейдований матовий, щільність 90 г/м2, друк 1+1;
обкладинка – папір крейдований матовий, щільність 250 г/м2, друк 4+0, припресування матовою плівкою 1+0; прямолінійний згин; кріплення – скоба;
наклад: 200 примірників; кількість тиражів: 3.

3) Посібник 2

формат – 200х260 мм;
блок – 56 стор., папір крейдований матовий, щільність 90 г/м2, друк 1+1;
обкладинка – папір крейдований матовий, щільність 250 г/м2, друк 4+0, припресування матовою плівкою 1+0; прямолінійний згин; кріплення – скоба;
наклад: 500 примірників; кількість тиражів: 1.

Вимоги до цінових пропозицій:

  • зазначити вартість послуг друку;
  • надати калькуляцію витрат одного видання з розрахунку на максимальну кількість сторінок (посібник 1 формату А4 200х260 мм, – 56 сторінок, посібник 2 формату А4 200х260 мм – 28 сторінок, аналітичні матеріали формату А4 200х260 мм – 36 сторінок).

Зацікавлені компанії просимо надсилати свої заявки, які міститимуть:

  • цінову пропозицію на участь у тендері (обов’язково з підписом та печаткою);
  • копії реєстраційних документів (копія ВИТЯГУ з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців із зазначенням видів діяльності, копія свідоцтва платника єдиного податку або ВИТЯГ з реєстру платників єдиного податку, інші документи за наявності).

Заявки мають бути надіслані поштою не пізніше 20 березня 2018 року на поштову адресу:
04071, м. Київ, вул. Нижній Вал, 15, оф. 303
ГО «Лабораторія законодавчих ініціатив»
(з поміткою «На тендер з вибору постачальника послуг друку»)

Ознайомитися з тендерною документацією


Останні публікації цього розділу:

Аналіз цінових пропозицій (закупівля з постачання оргтехніки для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)

Тендер на закупівлю обладнання та меблів для освітніх потреб (інтерактивні панелі, ноутбуки, кулери для води, стільці зі столиком, комплекти учнівських меблів)

Вибір постачальників товарів для забезпечення потреб дитячих просторів в межах реалізації проєкту УВКБ ООН

Відкритий тендер із закупівлі технічного обладнання для «Зелених кімнат»

Тендер: Товари та матеріали для косметичного ремонту

Аналіз цінових пропозицій (постачання канцелярських товарів (укладання рамкового договору) для забезпечення поточної діяльності Замовника в ході реалізації Проекту)