Медіаграмотність – в кожну громаду!

 Одеська обласна організація "Комітету виборців України" спільно з медіа-холдингом ІзбірКом почала регіональну комплексну кампанію з підвищення рівня медіаосвіти, критичного мислення та ...

3333
Медіаграмотність – в кожну громаду!

 

Одеська обласна організація “Комітету виборців України” спільно з медіа-холдингом ІзбірКом почала регіональну комплексну кампанію з підвищення рівня медіаосвіти, критичного мислення та свідомого сприйняття медіаматеріалів для жителів Одеського регіону.

Головним напрямком діяльності стане проведення більш 50 тренінгів з медіаграмотності в районах і новостворених об’єднаних громадах області. Цільовими аудиторіями стануть школярі і студенти (для них будуть проводитися окремі заходи), а також вчителі, бібліотекарі та журналісти. Мета тренінгів – як донести учасникам інформацію про медіаграмотність, так і підготовка нової хвилі тренерів з учасників тренінгів.

Основними темами тренінгів стануть медіаграмотність як життєво необхідний навик в сучасному соціально-політичному і культурному контексті України; медіаосвіта і громадянське суспільство; інструменти медіаграмотності за часів інформаційних війн; медіаосвіта і медіаграмотність в навчальних закладах; медіа та інформаційна грамотність в сучасній бібліотеці тощо.

За результатами проведених тренінгів запланована підтримка не менше 10 власних проектів учасників тренінгів (проведення спеціалізованих заходів, програм з медіамоніторингу, аналіз медіаситуації в районах і т.д.).

Крім того, на сайті ІзбірКому створена платформа для створення і поширення контенту з медіаграмотності, який є актуальним для Одеської області.

Зареєструватися на майбутні тренінги, а також запропонувати місце проведення можна ТУТ.

Реалізація цього проекту стала можливою завдяки підтримці американського народу, що була надана через проект USAID «У-Медіа», що виконується міжнародною організацією Інтерньюз. Зміст матеріалів є виключно відповідальністю Одеської обласної організації ВГО “Комітет виборців України” та необов’язково відображає точку зору USAID, уряду США та Інтерньюз.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Яскраві вироби – темні наміри: 45% молоді вживає тютюнові та нікотинові вироби. Як діяти державі?

Фонд "Об'єднання" підтримав РГГБВ у 6 громадах Херсонщини на загальну суму 213 530 грн

Залучення громадян — основа якісного та демократичного врядування

«Партнерство заради розвитку»: як громади виграють від співпраці з громадськими організаціями

Громадський контроль як інструмент якісної відбудови: кейс села Малий Вистороп

Що не так з державним механізмом підтримки цивільних полонених та як це вплине на репарації від РФ в майбутньому