Тендер на розробку брендбуку

ЗАВЕРШЕНО

Зафіксувати у Google календарі!


Тендер
Тендер на розробку брендбуку

Всеукраїнська громадська організація «Асоціація сприяння самоорганізації населення» (далі – Асоціація) оголошує тендер на створення концепції бренду та бренд-буку для Всеукраїнської Мережі регіональних ресурсних центрів із розвитку місцевої демократії, що діє в 13 регіонах України (далі – Мережі).

До участі у тендері запрошуються маркетингові, рекламні, дизайнерські кампанії, які мають досвід створення брендів.

Місією Мережі регіональних ресурсних центрів є слоган: “Дослідження, рішення, дія”.

Мережа:

- сприяє самоорганізації громадян для успішності громади, здійсненню експертного супроводу реформи місцевого самоврядування та створює умови для розвитку громадянського суспільства;

- допомагає практичному використанню механізмів участі на локальному рівні. Це спільнота фахівців-практиків та організацій громадянського суспільства (ОГС), що має зворотній зв’язок з цільовими групами, виражає та  захищає їх інтереси;

- акумулює та поширює успішні практики на місцевому рівні та створює критичну масу змін для впливу на публічну політику.

Мережа є постійним, стабільним, сталим, довгостроковим утворенням, яке діє відкрито, обмінюючись практиками з усіма зацікавленими, та постійно розвивається.

Більш детально про роботу Мережі можна ознайомитися на її сайті samoorg.com.ua, а також у Річних звітах про діяльність Асоціації.

Учасники тендеру мають виконати такі завдання:

  • Проаналізувати маркетингове оточення Мережі та тенденції у сфері її діяльності.
  • Створити концепцію позиціонування бренду серед інших громадських коаліцій та громадських формувань.
  • Розробити текстові, візуальні, емоційні компоненти бренду (логотип, слоган, бренд-імідж та ін.).
  • Створити фірмовий стиль Мережі.
  • Створити бренд-бук Мережі.
  • Скласти орієнтовний стратегічний план з подальшого просування бренду.

Для участі в тендері його учасникам потрібно до 15 січня 2018 р. надіслати на електронну адресу [email protected] з поміткою “Тендер щодо брендінгу” такі документи:

  1. Комерційну пропозицію щодо створення концепції бренду та бренд-буку мережі із визначенням потрібного фінансування.
  2. Опис попереднього досвіду учасника конкурсу у сфері брендінгу, своє портфоліо.
  3. Скан-копії документів про державну реєстрацію учасника конкурсу.

Конкурс проводиться у два етапи. Остаточне рішення щодо переможця тендеру буде прийнято конкурсною комісією за підсумками розгляду пропозицій, допущених до участі у другому етапі тендеру. Запрошення учасникам тендеру, які успішно подолали перший етап конкурсу буде надіслано не пізніше 20 січня 2017 р.

Контактні особи: Кіріллова Тетяна, тел. 050-622-33-30 та Златіна Катерина,  email: [email protected]


Останні публікації цього розділу:

Відеограф для створення соціальної реклами

Тендер на реалізацію комунікаційної кампанії

Тендер на закупівлю канцелярських товарів та товарів для творчості для дитячих центрів

Тендер на послуги з надання в оренду конференц-залу

Конкурс на закупівлю послуг фотозйомки заходів під час реалізації проєкту ГО “Сильні громади”

Тендер на закупівлю товарів (ФОТО камера, Електричне гончарне коло, Фото принтер, Стільці розкладні, Стіл офісний розкладний, Етажерка на колесах)