В Кременчуці нестандартно привертатимуть увагу до Громадського бюджету

В Кременчуці стартує проект «Альтернативні інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету Кременчука», що втілюватиметься з серпня 2017 по січень 2018 року. Проект покликаний покращити ...

Додано:
Ірина Каць

20431715_1456261694467267_3166817855399720978_n-300x300
В Кременчуці нестандартно привертатимуть увагу до Громадського бюджету

В Кременчуці стартує проект «Альтернативні інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету Кременчука», що втілюватиметься з серпня 2017 по січень 2018 року.

Проект покликаний покращити інформування та залучення громади Кременчука до процесу реалізації Громадського бюджету, забезпечити прозорість та відкритість цього процесу, його зрозумілість пересічним мешканцям.

Експерт проекту Євген Перевезенцев звертає увагу: «Досвід громадського бюджету минулого року виявив проблему «стандартних проектів» від громадян, які обмежувалися побудовою дитячого майданчика. Ми розуміємо, що однією з причин обмеженого сприйняття використання громадянами коштів громадського бюджету є й неякісна інформаційна кампанія».

Координаторка проекту Ірина Каць зазначає: «Для вирішення проблеми низької ефективності інформаційної кампанії Громадського бюджету Кременчука і покращення її якості у 2017 та наступних роках, ми запропонуємо конкретні рішення, які будуть базуватися на вивченні думки авторів проектних пропозицій, членів Робочої групи, мешканців міста щодо недоліків інформаційної кампанії Громадського бюджету 2016. В процесі проведення публічної дискусії із залученими експертами по зв’язкам з громадськістю та учасницьким практикам, на основі результатів дослідження, будуть напрацьовані інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету 2017. Цікавинкою проекту стане адаптована українська версія польської настільної гри «Rozegraj miasto».

Всі напрацювання проекту будуть випробувані в процесі реалізації інформаційної кампанії Громадського бюджету Кременчука (серпень-грудень 2017). під час проведення локальних тренінгів і консультацій у 24 мікрорайонах Кременчука.

PR-менеджерка проекту Марина Орлова акцентує увагу: «До просування інформації про Громадський бюджет у цьому році долучатимуться й міські кав’ярні для ангажування мешканців Кременчука до голосування за проектні пропозиції авторів».

Фінальним етапом проекту стане презентація напрацьованих інструментів інформаційної кампанії Громадського бюджету Кременчука 2017 у вигляді дорожньої карти і настільної гри під час всеукраїнської конференції (грудень 2017) за участю представників муніципалітетів, активістів, експертів, які вже втілюють або планують втілювати бюджети участі у своїх населених пунктах.

Партнером проекту виступає виконавчий комітет Кременчуцької міської ради.

Контактна особа: Ірина Каць, +380681646362, [email protected].

Проект «Альтернативні інструменти інформаційної кампанії Громадського бюджету м.Кременчука» реалізується ГО «Культурний ді@лог» в рамках програми «Публічні бюджети від А до Я: інформування, активізація та залучення громадянського суспільства», що виконується Фондом Східна Європа у партнерстві з Фундацією польсько-української співпраці ПАУСІ за фінансової підтримки Європейського Союзу.

 


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Наш Південь: ідентичності у суспільних практиках та уявленнях під час війни.

Празька Декларація 11-ти міністрів, відповідальних за політику згуртованості

Eксперти U-LEAD допомагають громадам проводити безпечну внутрішню комунікацію

ZDOROVI запускають проєкт ментальної підтримки для медичних працівників з південно-східного регіону

На Кіровоградщині стартувала навчальна поїздка для представників громад Миколаївщини та Херсонщини

У Києві відбувся перший EuroSummit громадських організацій