Южненці вчилися дотримуватись інформаційної гігієни

27 червня у м. Южному на базі Клубу «Активної Громади» відбувся тренінг на тему: «Інформаційна гігієна виборця»Нині пропаганда стала найстрашнішою зброєю інтернету. Вона допомагає створювати ...

Додано:
andronko25

Тренінг інформаційні гігієна
Южненці вчилися дотримуватись інформаційної гігієни

27 червня у м. Южному на базі Клубу «Активної Громади» відбувся тренінг на тему: «Інформаційна гігієна виборця»

Нині пропаганда стала найстрашнішою зброєю інтернету. Вона допомагає створювати віртуальні міфи та ідеї в масовій свідомості набагато швидше і правдоподібніше, ніж будь-коли раніше. І, якщо до недавнього часу вона була відносно слабко поширеною і нешкідливою, то тепер вона виходить на масштаби цілих держав.

Організатори ВІ «Активна Громада» мали на меті  донести до людей важливість перевірки та правильного відбору інформації, обговорити поняття медіагігієни та медіаграмотності.

«Ми хочемо озброїти людей знаннями стосовно суті та особливостей таких понять, як  фейки, маніпулятивна інформація та пропаганда. Хочемо навчити більш об`єктивніше ставитися до отриманої інформації, перевіряти її на достовірність за допомогою корисних ресурсів, вміти аналізувати, відрізняти якісні новини від фейків», – наголосила комунікаційна координаторка ВІ «Активна Громада» у м. Южному Олена Коновалова.

У ході заходу тренери разом з учасниками заходу обговорили риси, ознаки та методи виявлення пропоганди та фейків. Також звертали увагу на сайти та видання, яким можна довіряти, а яким не варто, визначали способи перевірки тієї чи іншої новини.

IMG_20190627_183846

У другій частині заходу громадяни мали можливість ознайомитись із політичною гігієною, зокрема користуючись ресурсом RADA4YOU громадянської мережі «ОПОРА». А також учасники дізнавалися, як голосують депутати Верховної Ради, переглядали, хто фінансує політичні партії за допомогою сайту «Золото партій» від Громадського руху «Чесно». До того ж обговорювали випадки, коли вище запропоновані ресурси не допоможуть (у разі, якщо кандидат не був при владі). При цьому визначали можливі шляхи пошуку (отримання) необхідної інформації про кандидата, які сприятимуть свідомому вибору.

«Такі заходи дуже важливо проводити в наш час. Люди губляться у потоках безкінечної інформації, і часто буває важко відрізнити правдиву новину від фейку. І як наслідок часто розповсюджуються міфи, що можуть негативно вплинутина життя певної людини, на стосунки між людьми, і, навіть, погіршити ситуацію у країні. Тому люди повинні розуміти що таке пропаганда, перевіряти отриману інформацію, при цьому керуватися не емоціями, а здоровим глуздом», – підсумувала учасниця заходу, мешканка Южного Ольга.

Клуби «Активної Громади» проходять у межах проекту «Якісна інформація – якісний вибір», який направлений на підвищення політичної культури серед населення України та підвищення якості інформаційного простору у період парламентських виборів. 

Примітка. Проект «Якісна інформація – якісний вибір» виконується Інститутом «Республіка» в партнерстві з Громадським радіо за підтримки проекту USAID «Медійна програма в Україні», що реалізується міжнародною організацією Internews.

 

 


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У Чернівцях відбувся ярмарок молодіжного підприємництва Junior EXPO-2024

«Трансформація чи відбудова»: у Львові відбувся фінальний захід проєкту «Майстри змін»

Навантаження на медичну галузь зросло з початком великої війни

Визначення потреб та проблем доступності допомоги і послуг для ВПО, які мешкають у місті Рівне

Лановецька громада на Тернопільщині отримала 2 тисячі контейнерів для ТПВ від Програми USAID DOBRE

У Харкові облаштують школи в протирадіаційних укриттях