Якісне інформування – це 80% успіху громади: у Володимирі посадовці вчилися ефективніше працювати з громадянами

У Володимирі відбувся тренінг «Місцеве самоврядування, орієнтоване на громадян». Посадовці та депутати вивчали інструменти для налагодження ефективного діалогу між громадянами та владою. Одним із ...

Вибрані
Якісне інформування – це 80% успіху громади: у Володимирі посадовці вчилися ефективніше працювати з громадянами

У Володимирі відбувся тренінг «Місцеве самоврядування, орієнтоване на громадян». Посадовці та депутати вивчали інструменти для налагодження ефективного діалогу між громадянами та владою. Одним із головних завдань цього навчання було підвищити рівень громадської участі в громаді.

Разом із тренером Андрієм Токарським учасники провели ревізію та оцінку ефективності інструментів громадської участі, які нині існують у Володимир-Волинській громаді. Також вони обговорили питання ефективного залучення громадян до прийняття та реалізації рішень.

Тренер, Андрій Токарський

«На яких принципах відбувається залучення жителів? Це довіра, доступність, прозорість, відповідальність, координація, передбачуваність, повага до загальних інтересів. Якщо ми хочемо ефективної роботи, то потрібно слідувати цим принципам», – розповів Андрій Токарський.

Також він наголосив на важливості інформування. Якісне інформування – це, на думку тренера, 80% успіху. Під час роботи з жителями найбільше часу і зусиль варто спрямовувати саме на цей процес.

Впродовж тренінгу учасники визначили виклики, які нині існують у громаді, та шукали рішення для подолання цих викликів. Робили вони це в групах, кожна з яких напрацьовувала ідеї за одним із напрямів: інформування, консультування, партнерство. Також вони визначали критерії, які стануть свідченням того, що процес реалізовано успішно.

Було визначено, що для подолання викликів громади на рівні інформування потрібно створити айдентику громади, яка б стала впізнаваною серед жителів. Щоб кожен напрям роботи мав свій колір, побачивши який, люди розуміли, про що той чи інший плакат або захід.

Для того щоб підсилити напрями консультування в громаді, учасники вважають за необхідне навчити чиновників «людської мови», щоб вони не говорили канцеляризмами та незрозумілими термінами, а все максимально спрощували. Також варто розширити спектр каналів інформування.

І найголовнішим висновком тренінгу стала людиноцентричність. Посадовці та депутати дійшли згоди, що цей принцип має бути основоположним в їхній роботі та повинен застосовуватися в усіх сферах. 

Цей тренінг реалізований ГО «Волинський Інститут Права» в рамках гранту «Вдосконалення урядування, орієнтованого на громадян, на Волині» та став можливим завдяки Агентству США з міжнародного розвитку (USAID) та щирій підтримці американського народу через Проєкт USAID «ГОВЕРЛА». Зміст цього заходу не обов’язково відображає погляди USAID та Уряду США.

Локальний партнер заходу – ГО «Агенція регіонального розвитку Прибужжя».


Тематика публікації:      

Останні публікації цього розділу:

Ресурсні центри для неурядового сектору Півдня України визначили пріоритетні сфери розвитку

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares