Як волинські посадовці та освітяни вчилися мистецтву діалогу

Що таке ефективний діалог та яким чином його досягнути? Як дізнатися про що мовчать чи кричать люди? Чому без діалогу не можливо якісно реалізувати реформи?Про все це йшлося під час тренінгу «Основи ...

фото
Як волинські посадовці та освітяни вчилися мистецтву діалогу

Що таке ефективний діалог та яким чином його досягнути? Як дізнатися про що мовчать чи кричать люди? Чому без діалогу не можливо якісно реалізувати реформи?

Про все це йшлося під час тренінгу «Основи медіації, побудови та ведення діалогів» для посадовців та освітян Любешівської і Рожищенської громад. Відбувся захід 17 – 18 червня поблизу Луцька.

«Учасники  тренінгу вивчали діалог, як спосіб досягнення взаєморозуміння. Тобто не сперечатися як правильно чи не правильно ми уявляємо світ, не  шукати винних, а дбати разом, щоб були задоволенні потреби усіх жителів громади. Звісно дискутувати та сперечатися для людей простіше, але тільки завдяки ефективному діалогу можна  досягнути співпраці та бажаних для всіх результатів» – зазначає тренерка заходу Катерина Наровська.

Катерина Норовська

Також присутні дізналися про такий особливий спосіб ведення діалогу, як  медіація та яким чином підготуватися до складних переговорів.

Чи був цей  тренінг корисним? Найкраща відповідь – це думки його учасників.

«Наша робота – це постійна комунікація з людьми. Знаємо та вміємо чимало, але завжди готові до вдосконалення. Зокрема, під час цього навчання я ще краще зрозумів різні особливості введення діалогу з керівництвом шкіл, з педагогічними працівниками, батьками учнів та й в цілому жителями громади», – зазначає начальник гуманітарного відділу Рожищенської міської ради  Ігор Кузава.

Ігор Кузава

«Захід був дуже цікавим та корисним для розвитку. Ми не лише краще зрозуміли ази введення ефективного діалогу, а й обмінялися цінним досвідом з колегами. Готові й надалі долучатися до подібних навчань», – ділиться своїми враженнями керівниця управління гуманітарної політики Любешівської міської ради Тетяна Смокович.

Тетяна Смокович

Про корисність тренінгу свідчать не лише відгуки його учасників, а і їх активність. Посадовці та освітяни обох громад були уважними та допитливими. Найчастіше їх цікавило те, як достукатися до людей під час повсякденної роботи та як дійти до спільної думки у вирішенні складних питань.

діалог 3

діалог 1

Зауважимо, що тренінг «Основи медіації, побудови та ведення діалогів» був першим заходом нового проєкту Громадської організації «Волинський Інститут Права». Одне із його завдань – у широкому діалозі влади, шкільних колективів, громадських активістів, батьків учнів та самих школярів напрацювати план розвитку системи освіти Рожищенської та Любешівської громад. В цьому документі буде зазначено  основні завдання розвитку освітньої мережі у вищезгаданих територіальних громадах на 2022 – 2025 роки та передбачено відповідні заходи для їх досягнення.

«Розробка подібних документів не можлива без залучення різних категорій населення та ефективного діалогу. Тому, почали ми наш проєкт з відповідного навчання. Тобто, зараз посадовці та освітяни Любешівської та Рожищенської громад покращили свої теоретичні знання, а далі будуть використовувати їх на практиці під час напрацювання вищезгаданих планів», – зазначає керівниця Волинського Інституту Права Ірина Гайдучик.

гайдучик_тренінг_діалог

Довідково:

Тренінг «Основи медіації, побудови та ведення діалогів»  проєкту «Запровадження якісної комунікації та взаємодії влади та громади для успішної реалізації реформ» за підтримки програми «Демократична практика» Міжнародного фонду «Відродження».


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

У ліцеї на Сумщині з’явилася модернізована система вентиляції, що забезпечує комфортні умови для навчання

В Україні представили унікальний посібник для молодіжних центрів

Козелецька громада пише стратегію розвитку за підтримки Проєкту USAID «ГОВЕРЛА»

Планування розвитку територіальної громади

У Чорнобаївській громаді на Херсонщині буде реалізовано 4 проєкти, запропоновані мешканцями

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи