Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту "Або" спільно з платформою "Громадський Простір" досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.На власному ...

216148274_4018483918264076_6794428469314283922_n
Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту “Або спільно з платформою “Громадський Простір” досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.

На власному досвіді знаємо, що громадська організація — це часто мало рук, багато завдань і обмежені ресурси на комунікацію (а можливо, у вас геть інша історія, і ми точно хочемо її знати!). 

Навіщо? Хочемо отримати зріз за сектором. Зрозуміти найбільші болі та головні запити громадських організацій. Спільно вигадати, як зробити комунікації більш помітними та ефективними. 

Серед організацій, що заповнять форму, будуть розіграні приємні подарунки, детальніше про це в описі форми. А результати нашого спільного дослідження будуть опубліковані на Громадському Просторі. 

Дуже дякуємо за ваш час і відповіді!

Тисніть далі — і розповідайте за комунікації…)


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Безкоштовні юридичні консультації для населення, представників громадського сектору та волонтерів

Реєстрація на отримання грошової допомоги для родин ВПО в Тернопільській та Хмельницькій області

Заява про неприпустимість відновлення куріння у приміщеннях на робочих місцях через тютюнову поправку №20 у законопроєкті №5616

В Україні створено інструмент, який дозволяє відслідковувати зміну риторики роспропагандистів

Реєстрація на серію воркшопів та закритих зустрічей з відбудови та розвитку власних ресурсів під час війни

«Своїм прикладом хочу показати, як можна допомагати»: дніпровський музикант евакуює людей із Донеччини