Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту "Або" спільно з платформою "Громадський Простір" досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.На власному ...

216148274_4018483918264076_6794428469314283922_n
Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту “Або спільно з платформою “Громадський Простір” досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.

На власному досвіді знаємо, що громадська організація — це часто мало рук, багато завдань і обмежені ресурси на комунікацію (а можливо, у вас геть інша історія, і ми точно хочемо її знати!). 

Навіщо? Хочемо отримати зріз за сектором. Зрозуміти найбільші болі та головні запити громадських організацій. Спільно вигадати, як зробити комунікації більш помітними та ефективними. 

Серед організацій, що заповнять форму, будуть розіграні приємні подарунки, детальніше про це в описі форми. А результати нашого спільного дослідження будуть опубліковані на Громадському Просторі. 

Дуже дякуємо за ваш час і відповіді!

Тисніть далі — і розповідайте за комунікації…)


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Вебсемінар, що витримав відключення світла: як учасники EDU-AI опановували ШІ попри виклики

У Херсоні представили буклет із покроковими діями після обстрілів: проста інструкція, що може врятувати життя

Як повернутися до життя: у Карпатах відбувся ретрит “Свої: Тіло. Ресурс. Баланс” для спільноти ветеранів та їх родин

Визначені переможці першого щорічного конкурсу-премії «Найкращий староста України»

Громадські організації Сходу України: три історії стійкості, адаптації та розвитку

За розвиток підприємницької освіти: викладачка з Вінниці перемогла у конкурсі JA Europe «Педагог року 2025»