Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту "Або" спільно з платформою "Громадський Простір" досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.На власному ...

216148274_4018483918264076_6794428469314283922_n
Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту “Або спільно з платформою “Громадський Простір” досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.

На власному досвіді знаємо, що громадська організація — це часто мало рук, багато завдань і обмежені ресурси на комунікацію (а можливо, у вас геть інша історія, і ми точно хочемо її знати!). 

Навіщо? Хочемо отримати зріз за сектором. Зрозуміти найбільші болі та головні запити громадських організацій. Спільно вигадати, як зробити комунікації більш помітними та ефективними. 

Серед організацій, що заповнять форму, будуть розіграні приємні подарунки, детальніше про це в описі форми. А результати нашого спільного дослідження будуть опубліковані на Громадському Просторі. 

Дуже дякуємо за ваш час і відповіді!

Тисніть далі — і розповідайте за комунікації…)


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Досліджуються потреби бізнесу та наявні механізми його підтримки

На Яворівщині розпочинається проєкт «Шлях до Європи: як різні громади використовують можливості євроінтеграції»

Ветеранські політики компаній: програма “МХП Поруч” серед кращих у національному дослідженні

Доплата сімейним лікарям за обслуговування ветеранів та ветеранок: підтримка медичних працівників для якісної допомоги

Мене чують та слухають: майстерня з форум-театру для жінок “Діалоги під час війни”

Коли комунікація — ключ до змін: півсотні жінок з Кропивницького навчалися адвокатувати свої ідеї