Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту "Або" спільно з платформою "Громадський Простір" досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.На власному ...

216148274_4018483918264076_6794428469314283922_n
Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту “Або спільно з платформою “Громадський Простір” досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.

На власному досвіді знаємо, що громадська організація — це часто мало рук, багато завдань і обмежені ресурси на комунікацію (а можливо, у вас геть інша історія, і ми точно хочемо її знати!). 

Навіщо? Хочемо отримати зріз за сектором. Зрозуміти найбільші болі та головні запити громадських організацій. Спільно вигадати, як зробити комунікації більш помітними та ефективними. Надворі літо, тож ми даємо трішки більше часу… і сподіваємось всі охочі впораються до 12 серпня.

Серед організацій, що заповнять форму, будуть розіграні приємні подарунки, детальніше про це в описі форми. А результати нашого спільного дослідження будуть опубліковані на Громадському Просторі. 

Дуже дякуємо за ваш час і відповіді!

Тисніть далі — і розповідайте за комунікації…)


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Молоді громадяни: історії творчих людей у Дружківській громаді

Коли можна не брати згоду на обробку персональних даних? – про це і не тільки

Інституційне створення ЦНАП: відбувся шостий випуск онлайн-платформи "Територія громади: чесно та експертно"

Відбулася 4-та онлайн конференція «Ведення бізнесу в умовах COVID-19: конкурентоспроможність та інновації»

Що напрацювали народні депутати Львівщини за 2 роки парламентської роботи

Сергій Карелін про Електронні інструменти в територіальних громадах