Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту "Або" спільно з платформою "Громадський Простір" досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.На власному ...

216148274_4018483918264076_6794428469314283922_n
Як у вас з комунікаціями? Опитування для громадських організацій

Агенція медійного росту “Або спільно з платформою “Громадський Простір” досліджують, як громадські організації просувають проєкти, комунікують з аудиторією і продюсують історії успіху.

На власному досвіді знаємо, що громадська організація — це часто мало рук, багато завдань і обмежені ресурси на комунікацію (а можливо, у вас геть інша історія, і ми точно хочемо її знати!). 

Навіщо? Хочемо отримати зріз за сектором. Зрозуміти найбільші болі та головні запити громадських організацій. Спільно вигадати, як зробити комунікації більш помітними та ефективними. 

Серед організацій, що заповнять форму, будуть розіграні приємні подарунки, детальніше про це в описі форми. А результати нашого спільного дослідження будуть опубліковані на Громадському Просторі. 

Дуже дякуємо за ваш час і відповіді!

Тисніть далі — і розповідайте за комунікації…)


Тематика публікації:              

Останні публікації цього розділу:

Бюджети в екзилі: як відбувається моніторинг ефективності бюджетного процесу у 20 тимчасово окупованих громадах

ГО «Ліга молодіжних рад» запрошує до співпраці для створення регіональних представництв

Майже 100 нових вакансій у громадському секторі

Команда проєкту EU4CSOs EmpowerUA поповнилася 14 експертами з адвокації

Весняні освітні пропозиції від Центру освіти дорослих «Перший»

Підтримаємо громади у створенні реалістичних і життєздатних планів відновлення