Як працівники «Ощадбанку» отримали правові консультації, не відходячи від робочого комп’ютера

22 квітня юристи державної системи безоплатної правової допомоги провели дистанційне консультування працівників Чугуївського відділення «Ощадбанку» – за скайп-зв’язком.Правники Чугуївського місцевого ...

Додано:
kobzar

IMG-0c9d32169e96cb861f75266d399be759-V
Як працівники «Ощадбанку» отримали правові консультації, не відходячи від робочого комп’ютера

22 квітня юристи державної системи безоплатної правової допомоги провели дистанційне консультування працівників Чугуївського відділення «Ощадбанку» – за скайп-зв’язком.

Правники Чугуївського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги отримують заробітну платню через картки «Ощадбанку». Тому їм регулярно доводиться спілкуватися зі співробітниками Чугуївського відділення даної фінансової установи.

З іншого боку, самим банківським службовцям часом буває необхідною безоплатна правова допомога. Але в умовах карантину вона надається виключно за допомогою дистанційних сервісів БПД.

І керівництво вищеназваних державних інституцій домовилося про організацію окремого онлайн-консультування для місцевих працівників «Ощадбанку».

Таке спілкування за допомогою скайпу відбулося вечором 22 квітня, коли у відділенні банку закінчилася робота з клієнтами.

На початку правового заходу фахівці Чугуївського МЦ розповіли про юридичні нюанси організації роботи під час карантину.

А потім перейшли безпосередньо до надання консультацій.

Враженнями поділилася керуюча Чугуївським відділенням «Ощадбанку» Тетяна Гіпнер:

– Все у нас пройшло чудово. До ноутбука, з екрану якого до нас «завітали» юристи, ми підходили почергово – і щоб не порушувати карантинні вимоги щодо соціальної дистанції, і щоб мати змогу поспілкуватися з правниками індивідуально. Прийшли навіть ті, хто зараз перебуває у відпустці. Адже практично у всіх є власні запитання для юристів. Все відбувалося інтерактивно, в режимі питання-відповідь. Це був для нас новий досвід і, зауважу, – нашим працівникам дуже сподобалося. 

Як зауважила керівниця Чугуївського місцевого центру з надання БВПД Уляна Кудрик, громадян, які адресувалися до правників, цікавили питання повернення в Україну в умовах карантину, захисту права на приватність, виправлення помилок в офіційних документах, отримання земельної ділянки для ветерана АТО, оформлення спадщини та інші. Всього за правовою консультацією у такий спосіб звернулися 9 людей. І всім було надано фахову правову допомогу.

Тому Чугуївський місцевий центр планує продовжувати таку дистанційну діяльність навіть по закінченні карантину, оскільки вона виправдала себе на практиці.


Тематика публікації:          

Останні публікації цього розділу:

У Житомирі обговорили Рік дії Закону «Про медіа»

Захоплююча подорож до внутрішнього ресурсу: підсумок майстер-класів від Центру АХАЛАР

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році