Визначено переможця конкурсу «Чому я йду голосувати»

Одеською обласною організацією Комітету виборців України визначено переможця конкурсу коротких мотивуючих відео «Чому я йду голосувати». Найбільше вподобань, перепостів та переглядів отримало ...

1
Визначено переможця конкурсу «Чому я йду голосувати»

Одеською обласною організацією Комітету виборців України визначено переможця конкурсу коротких мотивуючих відео «Чому я йду голосувати». Найбільше вподобань, перепостів та переглядів отримало відео-звернення студента з міста Котовськ Одеської області Андрія Денисенко. Грамоту та подарунок у вигляді смартфона Андрій зможе отримати на круглому столі з питань активізації молодих виборців, який відбудеться в м. Одесі за два тижні.

Основним завданням конкурсу було активізувати молодь до участі у місцевих виборах 25 жовтня 2015 року та сприяти формуванню у молодого покоління виборчої культури. Відео-роботи необхідно було викласти на сервісі YouTube, а потім розмістити в соціальній мережі Facebook чи ВКонтакте з хештегом #стоп_нечестным_выборам.

Всього на конкурс отримано 15 робіт з усіх регіонів України. Перемогу в конкурсі отримало відео-звернення студента 3 курсу медичного училища з міста Котовська Одеської області Андрія Денисенко, котре набрало більше 1300 лайків.

З найбільш вдалих робіт, за декілька днів до дня голосування 25 жовтня 2015 року, було підготовлено мотиваційний відеоролик «Вони йдуть голосувати, а ТИ?». Відеоролик містить заклик молодих хлопців і дівчат до своїх однолітків – бути активними на виборах і змінювати країну і себе. Відеоролик розміщений в ефірі місцевих телеканалів, Інтернет-ресурсах організації та партнерських сайтах, а також у соціальних мережах. Відеоролик доступний за посиланням  https://www.youtube.com/watch?v=3pQwiBheVyI

Прес-служба Одеської обласної організації ВГО “Комітет виборців України”

Ініціатива “Молодь VS “виборча гречка” реалізується Одеською обласною організацією ВГО “Комітет виборців України”, за фінансової підтримки Міжнародного фонду “Відродження”. Ініціатива має на меті підвищення активності, свідомості і виборчої культури молодих виборців та посилення їх впливу на проведення чесних демократичних місцевих виборів 2015 року та подальші громадсько-політичні події в країні.


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Жінки про рівність, стереотипи та зміни

Єврокомісія пропонує підвищити акциз на сигарети до 215 євро. Що це означає для України

Геоінформаційні системи для стратегічного розвитку громад: результати навчання та подальші кроки

Олена Зеленська відвідала «Голосний кемп» для дітей, які постраждали від повномасштабної війни

Гуманітарний брифінг ZDOROVI: ключові тенденції та партнерства тижня

Бізнес із соціальною місією: новий взірець підприємництва