Всеукраїнський фестиваль соціальної реклами об’єднує наймолодших

Стати ековідповідальним – нелегка справа, а зробити такими сотні інших – вчинок героїчний. Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» запрошує всіх активних, креативних та відважних школярів ...

Додано:
Let's do it Ukraine

Фестиваль соціальної реклами
Всеукраїнський фестиваль соціальної реклами об’єднує наймолодших

Стати ековідповідальним – нелегка справа, а зробити такими сотні інших – вчинок героїчний. Міжнародний молодіжний рух «School Recycling World» запрошує всіх активних, креативних та відважних школярів 5-11 класів, взяти участь у Всеукраїнському фестивалі соціальної реклами серед учнівської молоді «WASTE MANAGEMENT SCHOOL RECYCLING», що відбудеться ОНЛАЙН 5 листопада 2020 року.

Організатори заохочують створювати ролики, постери та зовнішню соціальну рекламу, які допоможуть людям створювати комфортне екологічно чисте середовище. Для участі потрібно створити рекламу у форматі із переліку: білборд, сітілайт, постер, відео, інтернет реклама та заповнити анкету учасника: https://cutt.ly/3fw7Y4g

Головний організатор фестивалю ГО “Міжнародний молодіжний рух “School Recycling World” за сприяння Міністерства освіти і науки України, Національного еколого-натуралістичного центру та підтримки  генерального партнера – компанії PepsiCo Україна, яка допомагає розвивати культуру свідомого поводження з відходами. 

Наталія Фесюн – менеджер з комунікацій з органами влади та громадськістю компанії PepsiCo Україна наголошує, що зрощення екосвідомості – це інвестиція у майбутнє.

Учасникам пропонують осмислити три теми: сортування сміття як ресурс, цінність відповідального споживання і рух Zero Waste (життя з мінімальним продукуванням сміття). Організатори заохочують створювати ролики, постери та зовнішню рекламу, які мотивуватимуть людей жити в чистому середовищі та дбати про його збереження для нащадків.

Роботи учасників, які відповідають всім критеріям Положення фестивалю, будуть боротися за цінні подарунки для своїх шкіл.

«Ключове досягнення фестивалю в тому, що школярі задають ритм, тренд сьогодення. Вони самі дбають про довкілля і запалюють своїми діями інших. Перший такий конкурс соціальної реклами був проведений нами минулого року. І тоді до нього долучилося 840 учнів зі 143 шкіл із різних куточків України. Цей результат показав, наскільки екологічно свідомими є учасники фестивалю і які глибокі думки транслюють. Саме тому ми не змогли зупинитись і проводимо його попри карантин», – говорить Юлія Мархель – засновниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World». 

 Учасники заходу разом переглянуть кращі роботи. Переможців конкурсу буде оголошено під час проведення прямої трансляції 5 листопада 2020 року онлайн в додаткові Zoom та на сторінці Facebook.

«Фестиваль соціальної реклами серед учнівської молоді показує – бути екологічним це стильно, легко, корисно також це – про формування екологічної культури та свідомості в Україні. Про інформаційну еко просвіту, якої подекуди бракує в цифровому світі. Запрошуємо кожного школяра стати частинкою екологічних проєктів у своєму місті. Вже зараз це можна зробити через участь у фестивалі», – коментує Ксенія Ренчковська, очільниця Міжнародного молодіжного руху «School Recycling World» в Україні.

Деталі на сайті https://schoolrecyclingworld.org та в соціальних мережах https://www.facebook.com/Schoolrecyclingworld, https://instagram.com/schoolrecyclingworld


Тематика публікації:    

Останні публікації цього розділу:

Міжнародна технічна допомога та її облік: зустріч голів громад Донеччини

У Львові відбулась вулична акція «Насильство — не традиція»

«Ба та Ді проти брехні»: медіа ШоТам презентує новий проєкт для старшого покоління

Рік завершується, а робота в третьому секторі ні

Платформа майбутньої професії: В Україні розвиватимуть напрямок профорієнтації підлітків з вразливих категорій населення

Женевська декларація прав дитини 2024