«Від ідей – до дій»: у Богуславі завершилась теоретична частина навчального проекту для 50 учасників із різних міст України

Про створення та підбір «правильної» команди, а також про юридичні аспекти ведення бізнесу говорили минулої суботи лектори і учасники навчального курсу «Від ідей – до дій», що наразі реалізується на ...

Від дей - до дій. Робота в групах
«Від ідей – до дій»: у Богуславі завершилась теоретична частина навчального проекту для 50 учасників із різних міст України

Про створення та підбір «правильної» команди, а також про юридичні аспекти ведення бізнесу говорили минулої суботи лектори і учасники навчального курсу «Від ідей – до дій», що наразі реалізується на Богуславщині (Київська область).

Крайній навчальний день курсу розподілився між двома тренерками. Перша – Анна-Марія Сабов: незалежна НR-консультантка для бізнесу, рекрутерка (7+ років досвіду, 5 з яких – в ІТ та Digital), операційна партнерка агенства «reteam.business», кар’єрна консультантка та менторка для HR та рекрутерів.

Від дей - до дій. Лекторка Анна-Марія Сабов

Вона розповіла учасникам проекту про те, як побудувати ефективний найм, тобто залучити людські ресурси для своєї ініціативи, а також відкрила декілька секретів того, як правильно та ефективно працювати з людьми з точки зору керівництва. Серед підтем лекції – наступні:

  • Хто ж потрібен підприємцю для виконання поставлених завдань?
  • На що слід орієнтуватися керівництву під час найму людей на роботу?
  • Де шукати «своїх» людей? ТОП-5 каналів пошуку співробітників.
  • Як «зрозуміти людину»? (методи відбору кандидатів)
  • Як проводити інтерв’ю під час прийому працівника на роботу?
  • Що необхідно обов’язково обговорити ДО того, як найняти співробітника?
  • «Кити» керівника, який хоче створити гармонійне середовище для співробітників.
  • Основні завдання керівника:
  • Основні практики роботи з людьми в компаніях.
  • Які «бенефіти» (переваги) варто застосовувати для співробітників, аби формувати для них гармонійне середовище?

Лишаючи свій відгук про навчальний день, роботу з аудиторією та загальні враження від заходу Анна-Марія побажала учасникам проекту «завжди розуміти себе, свої бажання і йти за ними по життю. Бо коли людина робить щось від щирого серця – воно обов’язково вийде!»:

«Такий проект, його тема та мета – дуже актуальні наразі. Ви дуже круті, що почали цим займатися під час кризи, а не тоді, коли вона вже буде більш-менш пережита. Тому що той, хто перший – той «на коні». Зараз багато хто втратив роботу і підти в підприємництво чи соціальну активність – це новий шанс для людей. Але їх треба цьому навчити. І ви робите велику місію в тому, що ви даєте цей шанс. Ви берете тих «не ідеальних» і даєте їм можливість поспілкуватися з експертами і зрозуміти, чого ж саме їм не вистачає для того, аби таки реалізувати свої цілі і бажання.»

Друга лекторка крайнього навчального дня проекту «Від ідей – до дій» – Олена Костенко: фінансова директорка ГО «Буслав Січ».

Від дей - до дій. Лекторка Олена Костенко із учасником

Вона допомагала учасникам розібратися із темою «Юридичні аспекти ведення бізнесу»: як реалізувати свою ідею в юридичному аспекті, яку форму для цього обрати, як платити податки і як, зрештою, за це все звітуватися. Далі – головні тези її лекції:

  • Організаційно-правова форма господарювання – це тип суб’єкта права, що визначає форму господарювання. Це, приміром: ТОВ, ФОП, НГО, тощо.
  • ФОП (фізична особа-підприємець) може бути як на загальній системі оподаткування, так і на спрощеній.
  • ЄСВ – збір на обов’язкове соціальне страхування: куди? Для чого? Скільки? Чи можна не платити?
  • ТОВ (товариство з обмеженою відповідальністю) – це юридична особа. А відповідальність лежить на усіх засновниках у частинах рівних їхньому внеску до статутного капіталу
  • НГО (неприбуткова громадська організація) – є юридичною особою. Вона повинна мати відповідний Статут та не розподіляє прибуток між засновниками, проте може заробляти.
  • КВЕД – класифікація видів економічної діяльності.
  • Реєстрація ФОП і ГО: як і де? Перелік необхідних документів.
  • Важливі кейси для платника податків.
  • «Законні відносини» зі своїми співробітниками.
  • Основні аспекти складання бюджету.

Окрім цього, після лекції Олени Костенко учасники проекту “Від ідей – до дій” перейшли і до практики. Вчилися:

  • Створювати електронний підпис.
  • Реєструвати ФОП.
  • Підбирати найбільш вдалу організаційно-правову форму для своєї ідеї.
  • Користуватися електронним кабінетом платника податків.

Від дей - до дій. Учасники проекту.

Від дей - до дій. Учасники проектуОцінюючи навчальний день, аудиторію та проект в цілому, Олена Костенко каже: «Враження лише позитивні!»:

«Чудовий проект. Чудова аудиторія. Це була моя перша лекція в якості лектора. Взагалі, юридичний аспект важливий для реалізації будь-якої ідеї, тому що неправильно обравши організаційно-правову форму, ви собі знижуєте дохід, натомість підвищуєте податок. Тому, треба правильно оцінювати і обирати сферу своєї бажаної діяльності. І враховувати законодавство, звісно ж, бо закон порушувати не можна! Відтак, я бажаю учасникам успішної реалізації їхніх проектів та правильного обрання організаційно-правових форм для їхніх концепцій.»

На цьому ми і завершили теоретичну частину нашого проекту “Від ідей – до дій”, яка тривала  півтора місяці. За цей час пів сотні учасників, серед яких і місцеві жителі Богуславської громади, і внутрішньо переміщені особи, які приїхали на Богуславщину з різних регіонів України (Київська, Харківська, Херсонська, Луганська, Миколаївська області) дізналися чимало нової, цікавої, важливої та корисної інформації про бізнес, його складові, про нюанси втілення ініціатив, ведення власних справ та багато іншого. І, зважаючи на відгуки наших учасників після завершення крайнього навчального дня курсу “Від ідей – до дій” – проект їм таки подобається:

 

Андрій Проценко із Херсону:

«Мені сподобалось! Я сюди подався тому, що я зрозумів, що так багато є цікавих речей, про які я навіть не задумувався. Приклади тих, хто приїжджали сюди і розповідали свої власні історії – це було цікаво. Плюс, класна інформація по веденню бізнесу, по найму працівників – ця інформація цікава усім: і тим, хто нині в пошуках роботи, і тим, хто хоче найняти працівника до своєї команди. Про ФОПів та системи оподаткування теж дуже цікаво. Бо там є багато різних «підводних каменів», про які варто знати підприємцеві. Я раніше читав про це на різних спеціалізованих сайтах – то дуже складно, а тут все так структуровано – відразу все стає ясніше.»

Владислава Янкевич із смт Калинівка, Фастівського району, Київської області:

«Я для себе дізналась деякі моменти, які мені були дійсно потрібні, але я про них майже нічого не знала. Наприклад, я трішки була знайома із HTML, я писала ці коди, але я не знала про цілковиту систему CRM – зовсім не знала, що таке існує. Мені ця лекція про дані дуже допомогла зрозуміти, що саме потрібно шукати та в якому руслі далі рухатися. Також крайня лекція про найм «своє дала», тому що ми працювали раніше вдвох, нікого не наймали – і це дуже нелегко. А тепер я зрозуміла, що не варто брати все навантаження на себе – потрібно правильно розподіляти обов’язки між працівниками. Плюс, я не знала раніше, як саме обирати співробітників: як проводити з ними співбесіди, інтерв’ю і т.і. Тепер же я все це розумію. Тобто, лекції для мене були справді корисними. Загалом же, оцінюючи весь навчальний курс, я зрозуміла, що не так все страшно, як здавалося спочатку. Менше треба боятися, а більше діяти!»

Ігор Мельниченко з Богуслава:

«Мені все дуже подобається. Організація проекту на вищому рівні. Класні та цікаві лектори. Я дізнався для себе багато нового і корисного. Це хороший проект для починаючих підприємців. За ці півтора місяці курсу я дізнався більше, ніж за 4 роки в університеті, де я навчався на економіста. Оскільки я хочу розвивати власну справу, то мені було цікаво слухати лекторів, які розповідали про те, як вони самі розпочинали власний бізнес – як от Юрій Зубар із Білої Церкви, який говорив про свій Клуб віртуальної реальності. Ще мені сподобалася лекція Андрія Савчука про дані та роботу з ними, а також Олени Костенко про юридичні аспекти ведення бізнесу. Більше того, відучора я такою фізична особа-підприємець (зареєструвався ФОПом під час самої лекції).»

 

Попереду на учасників чекає підготовка концепцій їхніх проектів, їх презентація та обрання п’ятірки найкращих ідей. А вже потому розпочнеться практична частина проекту «Від ідей – до дій» – тобто реалізація 5 «проектів-переможців» курсу, яка триватиме до січня 2023 року. Весь цей час з учасниками курсу на постійному зв’язку будуть запрошені ментори, які мають власний досвід втілення успішних ініціатив і готові ділитись своїми знаннями та порадами. До слова, ці 5 найкращих концепцій ми підтримаємо і фінансово аби допомогти вивести їх на рівень самодостатності.

 

Публічна презентація концепцій проектів курсу відбудеться 16 жовтня 2022 року. Тож, запрошуємо журналістів відвідати наш публічний захід. У представників ЗМІ буде можливість поспілкуватися з учасниками з різних міст України, познайомитися з їхніми ідеями проектів у сфері бізнесу, соціального підприємництва, громадської діяльності та перспективами їх реалізації, а також познайомитися із організаторами та учасниками/командами, концепції яких увійшли до п’ятірки найкращий проектів курсу «Від ідей – до дій».


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Жінки-ВПО Запорізької області навчались протидіяти емоційному вигоранню

На Запоріжжі жінки-ВПО вивчали психологічні техніки для підтримки дітей під час війни

Українські активісти презентували в Чехії фільм про еволюцію громадського сектору в Україні

«Жінки. Мир. Безпека» - як резолюцію 1325 впроваджувати на місцевому рівні навчали у Рівному

У Львові відбувся Форум «Музей української перемоги»

Переселенці на шляху до створення ради ВПО при Хмельницькій міськраді