Від екологічної катастрофи Київ врятує лише нова транспортна політика — експерти

3 серпня в Українському кризовому медіа-центрі відбулася відкрита дискусія “Вплив транспортної стратегії КМДА на забруднення Києва”. Представники міської адміністрації, а також активісти й ...

екологія
Від екологічної катастрофи Київ врятує лише нова транспортна політика — експерти

3 серпня в Українському кризовому медіа-центрі відбулася відкрита дискусія “Вплив транспортної стратегії КМДА на забруднення Києва”. Представники міської адміністрації, а також активісти й експерти в галузі екології, клімату, транспорту та управління містом проаналізували ситуацію із забрудненням повітря у Києві й обговорили, які кроки необхідні для екологічного майбутнього міста.

Рівень забруднення міського середовища у Києві критично перевищує граничні норми: забруднення повітря діоксидом азоту у 4-5 разів, забруднення формальдегідом — у 3-4 рази.

“За останні 40 років викиди від транспорту, переважно приватних автівок, виросли в два рази. Це є причиною глобальної зміни клімату та забрудненого повітря у містах, — коментує Марія Сторчило, координатор транспортної кампанії Національного екологічного центру України, — єдиним правильним шляхом у цій ситуації є відхід від автомобілецентризму. Правильно розставлені пріоритети в транспортній політиці міста дозволять скоротити викиди парникових газів щонайменше на 20%”.

“Інвестиції у громадський транспорт і велоінфраструктуру виправдали себе у європейських країнах, зокрема зменшенням кількості викидів від автотранспорту. Станом на сьогодні Київ не має затвердженої велоконцепції. Велоінфраструктура Києва розвивається, але точкові заходи не допоможуть місту”, — заявила Марина Блудша, медіакоординатор Асоціації велосипедистів Києва.

За словами експертів та експерток, головним пріоритетом у транспортній політиці міста мають бути люди з інвалідністю, за ними — пішоходи, далі — велосипеди і громадський транспорт, і лише на останньому місці — приватні автомобілі. “Першим кроком до зміни транспортної політики має стати розробка і ухвалення Плану сталої міської мобільності для Києва,” — зазначив Іван Вербицький, аналітик центру CEDOS і редактор Mistosite.

Круглий стіл організований Аналітичним центром CEDOS, інтернет-журналом про місто Mistosite, Асоціацією велосипедистів Києва, Національним екологічним центром України, Представництвом Фонду імені Гайнріха Бьолля в Україні.

Джерело: Національний екологічний центр України.


Тематика публікації:  

Останні публікації цього розділу:

Новий безоплатний курс про терапевтичне письмо від Ірени Карпи

В американському університеті презентували виставку з історії «Щедрика»

Клуб Добродіїв шукає менторів/ок для участі в проекті підтримки підлітків

"Майбутнє конкурентоспроможності Європи" та його уроки для євроінтеграції України

Рейтинг інституційної спроможності відновлення малих і середніх громад до 150 тис. мешканців на прикладі Дніпропетровської області (пілот)

Кодимська громада розпочала розробку стратегії розвитку