Від активіста до еко-амбасадора інтересів жителів сіл

Такий шлях розпочали громадські активісти у «Школі громадянської дії» в рамках ініціативи «Мішково -Погорілівська ЕКО-громада».На першому навчанні ліцеїсти разом зі студентами-екологами ЧНУ ім. П. ...

Додано:
frgn

IMG_20211129_103732-400x300
Від активіста до еко-амбасадора інтересів жителів сіл

Такий шлях розпочали громадські активісти у «Школі громадянської дії» в рамках ініціативи «Мішково -Погорілівська ЕКО-громада».

На першому навчанні ліцеїсти разом зі студентами-екологами ЧНУ ім. П. Могили та представниками місцевого самоврядування визначали екологічних проблеми громади та шукали шляхи їх вирішення.

Так 29 листопада 2021 р. 29 учасників навчання:

По-перше, за допомогою тренера проєкту Олександра Дудюка з’ясували наступні ключові молодіжні та екологічні проблеми:

  • Працевлаштування молоді;
  • Інфрастуктура дозвілля і спорту для молоді сіл (вєлопарковки і прокат велосипедів та електросамокатів, скейт-парк, спортивні майданчики, WI-FI зони дозвілля/навчання, молодіжний центр з креативними гуртками творчості та кіноклубом);
  • Вандалізм  брак еко-свідомості і культури у жителів;
  • Якість питної води та необхідність заміни системи водопостачання;
  • Відсутність системи погодження ТПВ зокрема дієвої системи роздільного збору сміття.

По-друге, експертка ФРММ та методистка коаліції «Громадська Префектура» Тетяна Золотухіна:

  • Ознайомила з можливостями інструментів місцевої демократії;
  • Презентувала стан їх наявності у 5-ти  громадах Миколаївщини;
  • Запросила зацікавлені сторони ТГ до їх формування як  місцеві НПА:

«Громадські ради при органах місцевого самоврядування, органи самоорганізації населення, громадські слухання, місцеві ініціативи, е-петиції є інструментами, що пропонує національне законодавство амбасадорам для захисту інтересів жителів у діалозі з владою. 

Їх застосування у Мішковово-Погорілівської ТГ стане можливім лише після розробці та прийняття відповідних рішень радо, виконкомом, сільським голово. Саме це діагностував наш громадський аудит.

«Громадська префектура» запрошує громадськість разом з місцевими депутатами у робочу групу. Ми разом  напрацюємо рекомендації та пакет потрібних громаді проєктів нормативно-правових актів!». 

Тут: Презентація першого дня навчання.

Загалом, у програмі наступного навчання Школи-тренінг з залучення грантових ресурсів для діяльності «ЕКО-АМБАСАДОРІВ».

Нагадуємо, що протягом 2021-22 року випускники Школи реалізують відповідні ініціативи в рамах Стратегії громади, що модернізується.

Запрошуємо місцевих депутатів, активістів сіл ТГ, учасників громадських ЕКО-ініціатив, зокрема погодження з ТПВ і благоустрою у Школу! 

Реєстрація учасників осінньої сесії Школи за посиланням 

З питань участі у партнерської ініціативі звертатись до Олена Вартанян (офіс-менеджер ФРММ ), [email protected]. (0512) 47-38-79

Прес-служба ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва»

Діяльність відбувається за підтримки проекту «Дієва місцева демократія у гармонійних громадах Миколаївщини», що реалізуються ГО «Фонд розвитку м. Миколаєва» (далі ФРММ) за підтримки Міжнародного Фонду «Відродження» та Європейського Союзу в рамках грантового компоненту проєкту EU4USociety.

EU4USociety – спільний проєкт Міжнародного фонду «Відродження» та Європейського Союзу, що спрямований на посилення залучення, сталості, спроможності, актуальності та впливу українського громадянського суспільства у вирішенні актуальних внутрішніх, регіональних та глобальних викликів.

Реалізація довготермінової партнерської ініціативи «Мішково-Погорілівська ЕКО-громада» відбуваєтся на виконання Меморандуму про співпрацю від 06.03.2021 р. між ФРММ та Мішково-Погорілівською сільрадою та при партнерстві ГО «Наш дім Мішково-Погорілівська ОТГ».


 

Останні публікації цього розділу:

Інклюзивне відновлення та відбудова: конференція та рекомендації від експертів

В Україні запустили безкоштовні онлайн-курси англійської для працівників ДСНС

Українські благодійники отримали високу оцінку від моніторингової місії Americares

Перспективи міжнародної STEM-стандартизації закладів освіти України у 2024 році

Відкриваємо шлях до майбутнього за допомогою "НАВІГАТОРА МАЙБУТНЬОГО"

Що думаєте про тему деінституціалізації?